فرش خوب چی بخریم؟

این سوالات معمولا زیاد به گوشمان خورده و یا خودمان سوال داریم که چه فرشی خوب است؟ کدام فرش بهترین است؟ چه فرشی خوبه بخریم؟نکات خرید فرش چیست؟ همه ی این سوالات را با داشتن چندین اطلاعات مهم میتوان به سرعت پاسخ داد و بهترین خرید را انجام داد به صورتی که تا قالیشویی خیالمان راحت باشد.
در این سایت چندین مقاله جهت مشاوره برای بهترین خرید ارائه شده است در این مطلب نیز اصولی کلی و در عین حال مهم بیان میشود تا با توجه به آنها از بروز مشکلات رایج و پشیمانیهای پس از خرید جلوگیری کنیم.(5 تجربه رایگان برای خرید فرش)

بعد از خرید فرش پشیمان نشویم!

نکات-خرید-فرش-خوب-قالیشویی-ادیب
Salesman with traditional Turkish carpet in The Grand Bazaar (Great Bazaar) (Kapali Carsi), Beyazi, Istanbul, Turkey, Europe
1- قبل از اینکه بخواهیم به رنگ و طرح و ظاهر فرش توجه کنیم باید به میزان رفت و آمد نیز توجه کنیم. چند نفر در منزل زندگی میکنند؟ این فرش قرار است در کجا پهن شود؟آیا محل پر رفت و آمدی است؟ کودک در منزل داریم؟ پاسخ به این سوالات در انتخاب جنس و میزان مقاومت فرش تاثیر زیادی دارد. 2- قبل از خرید فرش عکسی از فضایی که قرار است فرش در آن قرار بگیرد ،تهیه کنید و به فروشنده نشان دهید یا خود به آن توجه کنید تا رنگ فرش هارمونی خوبی با باقی وسایل منزل داشته باشد. قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,بهترین-فرش-ماشینی,بهترین-فرش-دستبافت,فرش-قیمت-مناسب,تخفیف-خرید-فرش,فرش-خوب,خرید-فرش,فرش-خوب-چی-بخریم,فرش-ماشینی-خوب,قیمت-فرش,قالیشویی-ادیب 3- اگر قرار است فرش در مرکز خانه و بهترین جای منزل و در دید زیاد قرار بگیرد که معمولا مهمانان حضور دارند ، برای تهیه بهترین و به صرفه ترین قیمت، معمولا این نوع فرشها دارای لطافت بیشتر و اندازه کوچکتر و روشن تر هستند . 4- اما اگر قرار است قسمتهایی از فرش زیر وسایل سنگین برود و یا در محل پر کاربردی است و یا فضای زیادی را پوشش دهید بهتر است از موکت های پر الیاف استفاده شود . خرید-فرش-ماشینی-خوب-قالیشویی-ادیب 5- معمولا فرشهای ماشینی دارای رنگهای بیشتر،شلوغ تر و تیره ترند و در قسمتهای شلوغ و پر کاربرد بیشتر استفاده شده و در پذیرایی که بسیار در دید است و معمولا از روی فرشی استفاده میکنیم از فرشهای ابریشم یا دستبافت استفاده میکندکه روشن تر است. 6- به طور کلی برای خرید فرش علاوه بر داشتن مهارت تخصصی ، نکات ساده در عین حال مهمی وجود دارد که دانستن آنها تضمین خرید فرش را چندبرابر میکند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *