فرش را تمیز نگه دارید تا بیمار نشوید!

در طول سال بسیار اتفاق می افتد که به دچار آنفولانزا و یا ویروسهایی میشویم و بیشترین تعجب ما از این است که بدون ترک خانه چگونه ویروس آنفولانزابه ما منتقل شده است. قالیشویی و تمیز کردن فرش یکی از مهمترین عوامل در پیشگیری از بیماری ها است.
به رغم اقدامات ایمنی که انجام میدهیم این نوع ویروسها به سرعت در خانواده پخش شده و ماندگار میشوند. آنچه اکثر مردم نمیدانند این است که انواع خاصی از ویروس ها میتوانند دور از چشم ما در مدت زمان طولانی در بیرون یا داخل خانه بمانند.

چه کارهایی برای ایمنی خانه میتوانیم انجام دهیم؟

فرشها یکی از مهمترین منابع بیماری در منزل است. همانطور که مدت زمان طولانی طول میکشد تا ویروس و باکتری مختلف در  را خود جای دهند ، زمان زیادی هم در فرش باقی خواهند ماند. بنابراین بهترین راه این است که فرش را تمیز نگه داریم و ضد عفونی کنیم. اهمیت برای پاکیزگی خانواده بسیار حائز اهمیت است. ویروس-در-فرش-قالیشویی برای مثال : ویروس norwalk میتواند یک ماه بیشتر در فرش باقی بماند. میتوان به راحتی اثر آنرا بر فرزندان در منزل دید و اگر اقدامات لازم انجام نشود به سرعت در همه جای خانه پخش خواهد شد. برای قالیشویی میتوان از انواع مواد پاک کننده استفاده کرد و به سرعت فرش را تمیز کرد اما بهتر است بدانیم همین مواد شیمیایی خود آسیب زا هستند بنابراین بهتر است ترفندها و بهترین راه های شستشوی فرش را بدانیم.
 
فرش-پذیرایی-زرد

نکات حیاتی برای تمیز نگه داشتن فرش

یکی از مهمترین عوامل در پاکیزگی خانه این است که فرش را مرتب و منظم تمیز کنید. ( هفته ای دوبار حداقل فرش را جاروبکشید. و اقدامات لازم برای تمیز کردن فرش را انجام دهید.) هر لکه ای روی فرش ایجاد شد به سرعت آنرا تمیز کنید. فرش را در حالت خیس رها نکنید.( حتی اگر قسمت کوچکی از فرش خیس شد آنرا حتما خشک کنید.) ( مقاله جلوگیری از پوسیدگی فرش را بخوانید.) مواد پااک کننده خانگی و طبیعی را در اولویت قالی شویی قرار دهید. قبل از اقدام به قالیشویی ، با متخصصان و فروشندگان فرش مشورت کنید. فرش را حداقل سالی دوبار خاکگیری کرده و تکان دهید.( بهتر است این کار در فضای آزاد انجام شود.) قسمتهایی از فرش که بیشتر استفاده میشود و افراد بیشتر روی آن در رفت و آمد هستند و همینطور قسمتهای که زیر اجسام سنگین است را دوبار قسمتهای دیگر تمیز کنید. به طور کلی هر چه فرش کیفیت بالایی داشته باشد برای سلامت خانواده بهتر است.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

فرش را تمیز نگه دارید تا بیمار نشوید!
فرش را تمیز نگه دارید تا بیمار نشوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *