به نقل قالیشویی ادیب و گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل فرشته دست پاک در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستبافت ایران اظهار کرد: چرخه مشکلات حوزه فرش دستبافت  ۲۵هزار سال است بر همین منوال می‌چرخد در حالی‌که جایگاه فرش نباید در وضعیت کنونی می‌بود.

وی افزود: اینکه بیمه عشایری جایگزین بیمه تأمین اجتماعی نشده، یک مُسکّن موقت است تا روزی که به راه حل بهتری برای بیمه فرش‌بافان برسیم.

رئیس مرکز ملی فرش ایران تصریح کرد: بر این اساس که خوشه‌ها به توسعه اقتصادی و فرهنگی کمک می‌کنند تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز ملی فرش ایران و شهرک های صنعتی امضا شده است و در پی جلساتی که بین صندوق کارآفرین امید و مرکز ملی فرش ایران برگزار شد نتایج بسیار خوبی به دست آمد که به زودی خبرهای مسرت‌بخشی در مورد تسهیلات فرش دستبافت خواهید شنید.

تحریم-فرش-قالیشویی-ادیب

وی ادامه داد: نخستین کالایی که از سوی آمریکا تحریم شد فرش دستبافت ایرانی بود چرا که وقتی دشمن قصد ضربه زدن به کشوری را داشته باشد ابتدا به تمدن و ریشه آن کشور دست‌درازی می‌کند.

دست‌پاک گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و با توجه به اینکه بیش از ۶میلیون نفر از این راه زندگی می‌گذرانند ما به عنوان بزرگترین صنف کشور باید از عزیزان فرش‌باف و افرادی که به هر طریق در کار فرش هستند صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرار است 3 تا 9 شهریور ماه امسال بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی فرش در جهان به میزبانی تهران برگزار شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *