فیلم نحوه پاک کردن لکه ی آبمیوه رنگی و شکلات

در اکثر مواقع لکه هایی که به دلایل مختلف روی فرش،مبل یا لباسمان ایجاد میشود تقریبا همه ی آنها شامل هفت نوع لکه هستند از جمله :موم و لکه های چسبنده ، لکه ی نوشیدنی های رنگی مانند شراب ، شکلاتها ، روغن ، مداد و خودکار ، چای یا قهوه و لکه های وخیم و عمیق

برای قالیشویی و شستشوی این نوع لکه ها روشهای کوتاه در عین حال موثری وجود دارد ، در ویدئو زیر تمام لکه ها با روشها و حلالهای مورد نظرشان به خوبی پاک میشوند.

در این مطلب ترفندهای پاک کردن لکه ی آبیموه رنگی و شکلات توضیح داده خواهد شد…

مقالات مفید :

حذف لکه ی نوشابه از موکت

روش ساده پاک کردن لکه ی شیر و چای

تمیز کردن لکه ی شراب و نوشیدنی های رنگی

ابتدا باید برای از بین بردن لکه ی شراب و لکه های رنگی ، مقدار اضافی  لکه را برداریم، با دستمالی بر روی لکه بکشید ، سپس مقدار متناسب با لکه سرکه را روی لکه بریزید .( از مالش دادن لکه بپرهیزید و تنها دستمال را بگذارید و بردارید.)

پاک-کردن-لکه-شراب

تا جایی این کار را ادامه دهید که اثر اندکی از لکه باقی مانده باشد.

سپس با استفاده از جوش شیرین سطح لکه را بپوشانید و با دستمالی مرطوب جوش شیرین را از سطح مورد نظر پاک کنید .

باتوجه به میزان و عمق لکه ، پاکسازی را میتوان در ادامه با ماده شوینده متناسب با فرش و لباس و همینطور با برس و مسواکی این کار را انجام داد.

در آخر اثری از لکه باقی نخواهند ماند.

نحوه پاک کردن لکه ی شکلات

با استفاده از لبه ی نرم چاقو سطح لکه ی شکلات را تمیز کنید . ( مراقب باشید به بافت فرش یا لباس آسیب وارد نشود و این کار را با فشار انجام ندهید . و همینطور دقت کنید تا شکلات را بیشتر در لایه های زیرین بافتها فرو نبرید.)

مقالات مفید :

دانستنیهای عجیب درباره لکه سس و شکلات

تمیز کردن لکه شیر موز یا بستنی

نحوه پاک کردن لکه ی آبیموه

 تمیز-کردن-لکه-شکلات

سپس مخلوط آب و شوینده ای ملایم را روی لکه بریزید ، به صورتی که سطح مورد نظر زیاد خیس نگردد و بعد با مسواکی روی لکه بکشید تا تمیز شود. ( در هر مرحله پارچه ای را روی سطح بگذارید و بردارید تا مواد اضافی جذب شودو دوباره مسواک را بکشید تا جایی که لکه از بین برود.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *