قالیشویی یا خشکشویی فرش

بسیاری از افراد سوال می کنند: وقتی ما تصمیم به شستشو فرش می گیریم و بهتر است خود در منزل فرش را شستشو دهیم و یا وقتی اینکار را به قالیشویی معتبری می سپاریم شستشو فرش در خارج از منزل صورت گیرد و یا خشکشویی فرش در منزل انجام گیرد. قالی شویی ادیب برای رسیدن شما عزیزان به پاسخ صحیح مطالبی را در این مقاله مطرح می کند.
مزایا و معایب شستشو فرش در منزل توسط خودمان را در مقاله: چرا فرش را در منزل نشوییم مطالعه بفرمایید.

معایب خشکشویی فرش توسط قالیشویی در منزل:

1- عدم وجود دستگاه های مجهزی که در کارخانه وجود دارد. 2- صرف زمان کمتر حین شستشو و در نتیجه شستشو سطحی تر 3- کاهش انجام تمام مراحل شستشو مانند: خاک گیری و بررسی و لکه برداری و شستشو و…به چند مرحله محدود در منزل

مزایا خشکشویی فرش توسط قالیشویی در منزل:

1- امنیت و احساس خوب مشتری از اینکه فرش در مقابل چشمانش شستشو میشود. 2- شستشو در زمان کوتاه (این گزینه در شرایطی که فرد به سرعت فرش خود را نیاز دارد بسیار مهم و مفید است)

معایب شستشو فرش و قالیشویی در خارج از منزل:

1- احساس نگرانی فرد به دلیل اینکه فرش از منزلش خارج می گردد. (امروزه با توجه به اطلاع رسانی و پاسخگویی سریع این مورد بسیار کم به چشم می خورد) 2- تجربه تلخ افراد از مفقودی یا خراب شدن فرش (برخی در گذشته برای فرششان مشکلی به وجود آمده و این اتفاق را به دیگر قالیشویی ها هم تعمیم می دهند در حالی که وقتی قالیشویی زیر نظر اتحادیه باشد و به مشتری ضمانت کتبی دهد، بنابراین به ضرر خودش است که در امانت قصور کند.)  

مزایا شستشو فرش و قالیشویی در خارج از منزل:

1- توصیه اکثر کارشناسان فرش 2- فرش در مدت مقرر و زمان مناسب طی مراحل اصولی شسته می شود. 3- مراحل شستشو و خشکشویی فرش توسط بهترین دستگاه ها انجام می گیرد. 4- تمیزی و شستشو در این روش چند برابر افزایش پیدا می کند. 5 -فرش زیر نظر کارشناسان شسته و بررسی می گردد. 6- جمع آوری و تحول فرش به موقع و در جای خود انجام می گرید. 7- فرش لول شده جمع آوری میگردد و کاملا خشک شده و  و لول تحویل داده می شود.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

قالیشویی یا خشکشویی فرش
قالیشویی یا خشکشویی فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *