نحوه ازبین بردن اصولی لکه ادرار حیوان و انسان

در این مقاله راه های جالب و آسانی برای از بین بردن لکه های ادرار حیوانات خانگی، لکه ادرار انسان بیان میشود تا علاوه بر ازبین بردن ظاهر نامناسب لکه ، اثرات منفی آن نیز از بین برود. قالیشویی و شستشوی مبلی که دارای اینگونه لکه هاست بسیار مهم و قابل توجه است.
لکه های ادرار شامل باکتریهای زیادی میباشد و باید در اسروقت اقدام به پاک کردن لکه ها انجام بدهیم. پاک-کردن-لکه-ادرار-قالیشویی-ادیب مراحلی که بیان میشود را به ترتیب انجام دهید:
  • آب نمک درست کرده و آنرا مستقیما روی لکه بریزید.
  • برای برداشتن ادرار از داخل الیاف فرش و سطح آن این اقدامات را انجام دهید: اسفنجی را در ظرفی حاوی جوش شیرین بزنید و اسفنج را کامل خیس کنید و روی لکه ادرار فشار دهید.
و سپس با یک حوله تمیز روی لکه بکشید و روی لکه ادرار قرار دهید تا هر آنچه میتوان به پارچه جذب شود. شستن-لکه-ادرار-قالیشویی-ادیب در حین انجام کار در محیط از خوشبوکننده ها و اسپری استفاده کنید تا محیط خوب شود. در ادامه آب و سرکه را به مقدار مساوی ترکیب کرده و سرکه آمونیاک موجود در ادرار را از بین میبرد و این پاک کننده به طور طبیعی کار میکند. و سپس دوباره سرکه را روی لکه اسپری کنید و با استفاده از آن لکه ادرار را کاملا شستشو دهید. برای تکمیل فرایند شستشو و از بین بردن کامل لکه و اثرات آن باید از نوشابه گاز دار استفاده کرد. مقدار اندک نوشابه گازدار را روی لکه بریزید و با پارچه ای مرطوب سطح لکه را تمیز کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *