نحوه شستشوی مبل اکلریک و حصیری

در این مطلب از نحوه شستشوی مبلمان با جنس اکلریک و حصیری مطلع خواهیم شد تا بدون نیاز به قالیشویی بهترین خشکشویی مبل را انجام دهیم.

نحوه شستشوی مبلمان اکلرلیک و لوسیت

مبلمان با پارچه ی اکلریک نیاز به مراقب کمتری نسبت به دیگر مبلمان دارند اما زمانی که به مدت زیادی گرد و غبار روی آنها بنشیند سریع تثبیت شده و معمولا حین تمیز کردن آنها باعث ایجاد خراش در اینگونه مبلها می شوند. برای شستشوی مبل از شیشه پاک کن ها استفاده نکنید! زمانی که یک مبل روشن اکلریک کثیف میشود بسیار وسوسه انگیز است که از شیشه پاک کن استفاده گردد اما به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. (شیشه شور و شیشه پاک کن ها برای مبلمان طراحی نشده اند بنابراین می توانند به راحتی آسیب زا باشند.) و به طور مشابه اگر لکه ای سخت روی مبلمان چسبیده است نباید فورا از انواع حلال ها برای از بین بردن آن ستفاده کرد بلکه سعی کنیم مواد پاک کننده را در جای خود استفاده کنیم. برای از بین بردن و تمیز کردن خط وخطوط و خش هایی که در مبلمان اکلریک ایجاد می شود از پاک کننده های مخصوص جنس پلاستیک باید استفاده نمود.  

تمیز کردن مبلمان ترکه و دارای چوب های کوتاه(شستشوی مبل حصیری)

در آغاز انجام کار، جنس چوب به کار رفته در مبل را شناسایی کنید. (بامبو و خیزران و کاغذی و…) کوسنها را از روی مبلمان بردارید و سپس کفی و درزهای مبلمان را با دقت جارو بکشید. در مرحله بعد با استفاده از مسواک، برس،قلمو تمام مبلمان را بادقت تمیز کنید و هیچ نقطه ای را جا نگذارید. آمونیاک را با آب ترکیب کرده و سپس مقداری شستشو دهنده ی سفید کننده را به آن اضافه کنید و آن را در سرنگ ریخته و با استفاده از قلمو مبلمان را کاملا شستشو دهید. در اتاقی که شستشو را انجام می دهید تهویه مناسب داشته باشد و در حین شستشو از دستکش استفاده کنید. (مراقب باشید آمونیاک و سفید کننده با هم ایجاد گاز سمی  میکند ) به طور کلی مبلمان حصیری بسیار ظریف است بنابراین با ظرافت شستشو را انجام دهید. از برسهای سخت و ضخیم استفاده نکنید باعث ایجاد خراشهای زیادی در سطح مبلمان می شود و در غیراین صورت نیاز به مداخله افراد حرفه ای و قالیشویی می شود. مبلمان حصیری را چندوقت یک بار تمیز کنیم؟ این نوع مبلمان را یک الی دو بار نیاز به تمیز کردن در سال دارد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *