شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان حصیری

در این مقاله نحوه تمیز کردن و شستشوی مبل را بیان می کنیم تا قبل از اینکه فرش یا مبل را به قالیشویی بسپارید ،خود در منزل خشکشویی مبلمان را تا حدی انجام دهید.

نحوه تمیز کردن گرد و غبار از روی مبل:

یک مسواک برداشته و به همان صورت خشک مبل را تمیز کنید دقت کنید تمام قسمتهای مبل از جمله قسمتهای باریک و ترک های آن را کاملا تمیز کنید زیرا باقی مندن آلودگی در مبلمان باعث می شود طی مرور زمان باعث ایجاد باکتری و کپک و… شود.   سپس تمام مبل را جارو بکشید تا هر آنچه از چشم شما به دور مانده تمیز شود.(شستشوی مبل با اصول حرفه ای) یک برس نرم تهیه کدره و به مقدار بسیار اندک آن را  مرطوب کنید و سپس تمام مبل را با آن تمیز کنید حتما بعدش مبلمان را با پارچه ای کاملا خشک کنید. (از برسی که خود ایجاد پرز و پشم می کند استفاده نکنید.)

چگونه لکه را از مبلمان حصیری پاک کنیم؟

با استفاده از مواد پاک کنند ملایم و الکل میتوان به ارحتی مبل را کاملا شستشو داد. پنبه را به مقدار اندکی الکل آغشته کرده  و سپس به آرامی روی لکه ها بکشید. از دیگر مواد پاک کننده مجاز جهت شستشوی مبلمان حصیری استفاده از روغن و آبلیمو می باشد. از روغن مخصوص به عنوان واکس میتوان استفاده کرد و مبلمان را درخشان کرد. مبلمان حصیری خود را در معرض مستقیم خورسید قرار ندهید البته معمولا مبل حصیری در فضای باز استفاده می شود اما طی مرور زمان ممکن است پوسیده شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان حصیری
نحوه شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان حصیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *