نحوه شستن موکت کثیف در منزل

موکت هایی که در قسمتهایی مانند راهرو و جلوی درب حمام و دستشویی و… است . در اکثر مواقع بسیار آلوده و چرک میشوند ، قالیشویی و شستشوی آنها بسیار مشکل و زمانبر است. برای اکثر بانوان سوال است که چگونه می توانند موکت چرک و کثیف را تمیز کرد ؟ حتی چگونه می توانند موکت چسبیده را می توان شست؟ ادامه مطلب را با ما همراه باشید در این مقاله ترفندها و اصولی برای تمیز کردن و شستشوی موکت توضیح داده شده است.
شستن-موکت-قالیشویی

سوال های پرتکرار خانم ها درباره موکت

  • در اکثر مواقع افراد میگویند بعد از شستشو ، آثار لکه و یا آلودگی روی موکت مانده است و همینطور دچار لکه های سفید کوچک شده است.
  • در خیلی از مواقع با شستشوی زیاد و تکرار قالیشوی موکت رنگش تغیر کرده و سست یا پوشیده می شود.
  • پاک کردن موکت هایی که بر اثر رطوبت کپک زده اند نیز بسیار برای افراد سوال است و از نحوه ی شستشوی آن مطلع نیستند.
بنابراین چگونه شستشوی موکت را انجام دهیم تا آثار زیان بار کمتر باشد و نتیجه ی بهتر را دریافت کنیم.

نحوه ی شستشوی انواع لکه از موکت از مواد پاک کننده ی خانگی استفاده کنید!

نوشابه گازدار روی لکه بریزید. (نوشابه گاز دار در اسپری بریزید و مقدار اندک از آن را روی تمام سطح لکه اسپری کنید.) اجازه دهید نوشابه ای که روی لکه، کاملا جذب شود و اثر گذار باشد. اگر لکه قدیمی و کهنه باشد علاوه بر نوشابه گازدار ماده پاک کننده ی دیگری نیز استفاده کنیم. بعد از اینکه نوشابه گاز دار را روی لکه ریختید مقداری مایع ظرف شویی روی لکه بریزید و سپس پارچه ای تهیه کرده و آنرا روی لکه بکشید . بعد از پاکسازی ، با استفاده از آب ، سطح لکه را بشویید. اگر لکه کامل تمیز شده بود که بسیار خوب اما اگر همچنان آثاری از لکه باقی بود مراحل زیر را انجام دهید. spot-removing-scrubbie-شستن-موکت علاوه بر مواد پاک کننده ای که در بالا استفاده کردید مواد پاک کننده ی دیگری نیز باید به کار برید. یک قاشق غذاخوری مایع ظرف شویی و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را در دوفنجان آب گرم ترکیب کنید .(باتوجه به میزان لکه این مواد پاک کننده را می توان زیاد و یا کم کرد.) دوباره با پارچه ای سطح لکه را تمیز کنید و در ادامه لکه را با آب بشویید و خشک کنید. مرحله ی آخر مهم است، پس از آنکه سطح مورد نظر به طور کامل تمیز شد، با آب معمولی و ماده ی شوینده ی بدون نرم کننده و سفید کننده سطح را بشویید و در نهایت خشکشویی لباس یا فرش را انجام دهید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *