نحوه قالیشویی فرش از پوست حیوانات

شستشو و تمیز کردن انواع فرش نیازمند استراتژی و برنامه ریزی میباشد . در این مقاله نحوه تمیز کردن انواع فرش: فرش ضخیم،فرش پشم و فرش پوستی بیان خواهد شد. اما نکاتی که بیان میشود را میتوان به عنوان پیش زمینه برای تمام فرشها نیز اعمال کرد و قالیشویی را انجام داد.
نکته : به یاد داشته باشید که حتما در هنگام استفاده از دستورالعملهای ذکر شده در این مقاله به برچسبهای متصل به فرش یا مبلمان توجه کنید و مطابق با جنس و نوع فرش مراحل را انجام دهید تا آسیبی به فرش وارد نگردد. شستن-فرش-پوست-حیوانات-قالیشویی

فرشهایی از پوست حیوانات را چگونه بشوییم؟

  • این نوع فرشها را به هیچ وجه با آب گرم نشویید.
  • فرش پوستی را آرام و بدون شتاب بشویید.
  • فرشهایی از جنس پوست حیوانات و یا فرشهایی که پشم حیوان در آنها استفاده شده است و طبیعی هستند و برای انتخاب مواد پاک کننده باید از مواد شوینده خاص آنها استفاده کرد.( این نوع فرشها خاص و حساس هستند و باید ماده پاک کننده متناسب با مواد به کار برده شده در آن استفاده کرد.)
نحوه-قالیشویی-فرش-پشم برای خاگیری و رفع غبارهای به کاربرده شده در فرش باید آنرا در آب بگذارید تا خیس بخورد و گرد و غبار به آرامی از آن خارج شود. بهتر است فرشهایی از پوست یا پشم حیوانات را با آب سرد بشویید.

مراحل قالیشویی فرش پشمی یا پوستی

تمیز-کردن-فرش-گوسفندی-قالیشویی بعد از خیساندن فرش ، پودرهای خشک و مخصوص را روی تمام فرش بریزید و به طوری که سطح فرش کاملا پوشیده شود. بعد از گذشت زمان باتوجه به پودری که به کار بردید سپس فرش را بشویید . بعد از اتمام شستشو و قالی شویی حتما اطمینان حاصل کنید که فرش خشک شده باشد و سپس از آن استفاده کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *