نحوه نگهداری از فرش چرم

در این مقاله به یکی از مهمترین مسائل میپردازیم. بسیاری از افراد فرش چرم در منزل دارند و از نحوه نگهداری،قالیشویی و حتی در چه مواردی باید احتیاطهای لازم را داشته باشند ، بی اطلاع هستند. در این مقاله نکات مهمی برای فرش چرم بیان خواهیم کرد . با ما همراه باشید…

مواردی که باید برای چرم فرشی رعایت کرد:

1- فرش چرم را در معرض مستقیم نورخورشید قرار ندهید.زیرا گرما و نور خورشید چرم را خشک کرده و باعث شکنندگی فرش شده و زیبایی اولیه خود را از دست میدهد. زیباترین -فرش-چرم-قالیشویی 2- فرش چرمی علاوه بر اینکه بسیار با ارزش است حساسیت های خاص خود را دارد و نباید به هیچ وجه در مکانهای پر رفت و آمد پهن کنیم . علت این است که این رفت و آمد سبب نازک شدن چرم میشود. 3- فرش چرم را در قسمتهایی که رطوبت دارد و یا نزدیک محلهای مرطوب قرار ندهید . رطوبت بیش از حد باعث تضعیف ساختار چرم خواهد شد. سلامت و استحکام حالت قبل را ندارد و حالت اولیه خود را به مرور از دست میدهد. قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,فرش-چرم,مزایای-فرش-چرم,فواید-چرم,قیمت-فرش-چرم,قالیشویی-ادیب در صورتی که فرش یا مبل چرم زمان زیادی در حالت های بالا باشد ، برای مثال فرش چرم را مدت زیادی در مکانهای مرطوب قرار دهیم ، طبق آنچه گفته شد ساختار چرمی خود را از دست میدهد و جنس چرم نیز به صورتی است که نمیتوان این ساختار را به حالت قبل باز گرداند. زیرا باید دوباره چرم رطوبت پیدا کند و از ابتدا ساختار آن دوباره به هم متصل شود.

نحوه نگهداری فرش چرمی

فرش های چرمی نسبتا ساده هستند و برای حفظ تمیزی و گرد و غبار آن باید بدین صورت عمل کرد: فرش-زیبا-چرم-قالیشویی-ادیب
  • تمیز کردن هفتگی فرش چرمی بسیار با اهمیت است.
  • فرش چرمی را چند وقت یک بار تکان دهید.
  • فرش چرمی را چند وقت یک بار مسواک بزنید. یعنی فرش چرم را در بازه های زمانی مرتب با برسی نرم و مرطوب تمیز کنید.(این کار را بادقت و آرام انجام دهید تا خط و خش روی چرم ایجاد نکند.)
  • اگر چرم از پوست حیوانات است نیاز به تمیز کردن خاص دارد تا با عث رشد باکتری و میکروب نشود. و باید برای حل این مسئله با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا در طولانی مدتد فرش چرم را از دست ندهیم.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *