نحوه پاک کردن لکه توت فرنگی یا آلبالو از فرش

این مطلب به اختصار راهکارهای جالب و آسانی جهت پاک کردن و شستشوی لکه رنگی میوه ها مانند: توت فرنگی و آلبالو و گیلاس و… ارائه می نماید به نحوی که بعد از مطالعه مقاله، توانایی شستشو و قالی شویی صحیح اینگونه لکه ها را خواهید آموخت و از این پس با مشاهده لکه های میوه روی فرش،مبل و یا لباس دچار اضطراب و نگرانی نخواهید شد.
پاک-کردن-لکه-آلبالو ممکن است لکه های میوه ساده به نظر برسند اما اگر با روش صحیح تمیز نشود ممکن است آثار آن برای همیشه به جای بماند اما با چند تکنیک ساده که در دسترس همه ی افراد در خانه است می توان در کسری از ثانیه لکه را به کلی از بین برد. برای هر فردی ممکن است اتفاق افتاده باشد، به طریقی لکه ی توت فرنگی یا گیلاس روی فرش و مبل یا لباس ایجاد گردد. اما چگونه این لکه ها را شستشو دهیم تا اثری از آن باقی نماند؟ آیا نیاز به مواد و پاک کننده های خاصی برای شستن لکه آلبالو یا گیلاس است؟

نکته حیاتی در حین شستن لکه میوه:

  • مواد پاک کننده ای که در این مقاله نام برده می شود ممکن است برای سطح مورد نظر شما مناسب نباشد، به همین دلیل ابتدا قبل از انجام قالیشویی و شستشو، مواد پاک کننده  وحتی آب معمولی را در نقطه ای خارج از دید امتحان کنید و سپس شستشو کلی را انجام دهید.
  • در حین شستشو، به اندازه لازم از مواد پاک کننده  وآب استفاده کنید.

راه آسان جهت شستشوی لکه ی توت فرنگی

ابتدا مواد زیر را تهیه کنید:
  • ماده شوینده ساده وبدون مواد نرم کننده و سفید کننده
  • مقدار لازم سرکه سفید
  • آب سرد
 شستن-لکه-توت-فرنگی

ترفند شستن لکه میوه از فرش

یک قاشق چایخوری ماده شوینده و یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را در آب سرد کاملا مخلوط کنید و این ترکیب را روی لکه بگذارید و  اجازه دهید 15 دقیقه روی لکه بماند تا موثر واقع شود. ( در این حالت ماده شوینده به خوبی در اعماق لکه نفوذ کرده  و ساختار آن را برهم می زند.) در ادامه اسفنجی برداشته و به الکل آغشته کنید و روی لکه مالش دهید. ( وزن دست خود را در حین شستشو روی اسفنج نیاندازید و به سطح فرش فشار وارد نکنید زیرا ممکن است آلودگی به الیاف فرش وارد شود و شستشو سخت تر گردد.)
مقالات مرتبط : نحوه از پاک کردن لکه خرمالو فیلم نحوه پاک کردن لکه ی آبمیوه رنگی و شکلات
پس از شستشوی لکه، قسمت مورد نظر را به خوبی بررسی کنید، در صورتی که همچنان آثار رنگی لکه میوه باقی بود، مراحل قبلی را یک بار دیگر تکرار کنید، در غیر این صورت لکه را با آب معمولی کاملا شستشو دهید تا مواد پاک کننده ای که استفاده کردید تمیز شود و سپس حتما این قسمت را خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه پاک کردن لکه توت فرنگی یا آلبالو از فرش
نحوه پاک کردن لکه توت فرنگی یا آلبالو از فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *