نمایشگاه فرش و کف‌پوش دموتکس آلمان

به نقل قالیشویی ادیب و گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران (عصرفرش)، نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان با بیش از ۲۰ سال سابقه یکی از نمایشگاه‌های پیشرو و بسیار مهم در جهان به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه فرش و کف‌پوش دنیا می‌باشد که یک‌بار در هرسال در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه دموتکس از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (برابر ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷) در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

محصولات دموتکس شامل انواع فرش دستباف و ماشینی، موکت، سنگ طبیعی،پارکت، لمینات، سرامیک، نخ، الیاف و کلیه سیستم‌ها و لوازم و ادوات نظافت و شستشو و صنایع مربوط به انواع کف‌پوش می‌باشد.

دموتکس مکانی برای تبادل اطلاعات و دانش فنی برای صنعتگران، متخصصان کف‌پوش و تزئینات و نقاشان در مورد تکنیک‌های نصب و راه‌اندازی، فن‌آوری کف است.

نمایشگاه-کفپوش-قالیشویی

DOMOTEX  هانوفر یکی از نمایشگاه‌های حرفه‌ای تجارت در آلمان است که به‌طور انحصاری به صنعت طراحی و کف‌پوش‌های معماری اختصاص داده شده است. این مسئله حضور غرفه داران و خریداران آینده‌نگر را پررنگ‌تر می‌کند.

نمایشگاه دموتکس رویدادی تجاری-بین‌المللی با حضور تولیدکنندگان فرش و کف‌پوش از بیش از ۵۹ کشور دنیا با ۴۰ هزار بازدیدکننده تخصصی است.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه دموتکس به‌عنوان رویدادی کلان در مقیاس جهانی در سال ۲۰۱۹ (دی‌ماه ۹۷) برگزارمی‌شود.

حضور در نمایشگاه‌های تخصصی کشور آلمان نخستین گام ارزنده در راستای معرفی و عرضه کالا، محصولات و خدمات ایران در عرصه‌های بین‌المللی بوده و به بازدیدکنندگان متخصص کشورمان این امکان را می‌دهد تا با شرکای تجاری و نوآوری‌های روز صنایع موردنظر خود آشنا شوند.

مشارکت و حضور در این رویدادهای جهانی، فراتر از یک نمایشگاه شامل امکان حضور در اجلاس‌ها، همایش‌ها و کنگره‌هایی است که به‌موازات نمایشگاه‌های تخصصی اجرا می‌شود. هم‌چنین مشارکت در سالن‌های گفتگو با همتایان تجاری و صنعتی (B۲B) و بازدید سیاستمداران و مسئولین اقتصادی عالی‌رتبه از دیگر مزایای شرکت در این نمایشگاه است.

پاره‌ای از محصولات قابل‌عرضه در این نمایشگاه به قرار زیر است:

انواع فرش دستباف و ماشینی، موکت، پادری، کف‌پوش‌های نسجی، سنگ طبیعی، پارکت، لمینات، سرامیک، نخ، الیاف و کلیه سیستم‌های مرتبط با صنعت فرش و کفپوش، لوازم و ادوات نظافت و شستشو انواع کفپوش.

در سایت اصلی دموتکس آمده:

بار دیگر در سال ۲۰۱۹، غرفه داران و طراحان خلاق دعوت می‌شوند تا در نمایشگاه DOMOTEX شرکت کنند تا بتوانند محصولات و طرح‌های نوآورانه خود را در سبک منحصربه‌فردشان نشان دهند. در حال حاضر ثبت‌نام انجام می‌شود. شرکت‌هایی از صنعت فرش و کف‌پوش دعوت‌شده‌اند که محصولات خود را ارائه دهند. هیچ محدودیتی برای بروز خلاقیت وجود ندارد. باوجود ارتباطات تکنولوژیکی و الگوهای فرهنگی جدید، شرکت‌ها می‌توانند طرح‌های خلاقانه خود را نمایش دهند و طرح برگزیدۀ انتخابی، تأثیری ماندگار بر روی مخاطبان موردنظر خواهد داشت. شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، سال قبل بسیار مشتاقانه، از نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها استقبال کردند.

نمایشگاه دموتکس از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (برابر ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷) در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *