نکات حیاتی که باید بعد از قالیشویی رعایت کنیم

تا زمانی که فرش شسته نشده است و یا کثیف است نکات فراوانی وجود دارد که باید آنها را مد نظر بگیریم . اما موارد جالب و در عین حال حیاتی وجود دارد که بعد از قالیشویی باید انجام دهیم.
فرش به دو صورت ممکن است شسته شود.
  • خودمان در منزل فرش را بشوییم
  • فرش را به قالیشویی معتبری بسپاریم.
مسلما در حالت اول کارهایی که پس از قالی شویی انجام باید دهیم بیشتر است. اما در حالت دوم معمولا قالیشویی ها تمام و کمال کار را انجام میدهند و فقط لازم است ما فرش را به درستی نگهداری کنیم. زمانی که خودمان فرش را در منزل شستیم و کاملا تمیز شد نکات زیر را باید توجه کنیم و در صورت لزوم انجام دهیم.
  • یک نکته بسیار مهم و حیاتی وجود دارد که اکثرا از آن بی توجه میگذریم . فرش پس از قالیشویی باید در اسرع وقت خشک شود و به هیچ وجه نباید به حال خود رها شود.
بهتر است فرش را در معرض غیر مستقیم خورشید گذاشته و محلی که فرش در آن قرار دارد هوا در حال رفت و آمد باشد. اگر محل مورد نظر کاملا آزاد بود ، برای مثال درحیاط باشد مناسب نیست زیرا نور مستقیم آفتاب به فرش آسیب وارد میکند و همینطور هوای سرد و یا باد شدید ممکن است روند خشکشویی را کند و یا تند کرده و آسیب به فرش وارد شود.
  • اگر میخواهیم فرش را به صورت عمودی خشک کنیم باید اصول آنرا بدانیم.زیرا در اکثر مواقع آب از قسمت بالای فرش به پایین ریخته و ریشه ها و یا قسمت پایین فرش تغیر رنگ میدهد.
فرش-رنگی-فانتزی
  • روزهای ابتدایی بعد از خشکشویی ،فرش را پهنه کرده و مدتی روی آن رفت و آمد کنید تا تاخوردگی ها برطرف شود. به هیچ وجه یک ماه بعد از شستشو،فرش را زیر اجسام سنگین نگذارید زیرا بافت فرش سست بوده و به راحتی شکل میگیرد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *