نکات مهم برای قالیشویی

در ایام عید اکثر مردم دیگر به دنبال قالیشویی ها نیستند اما خوب است که فرشهایمان را به جای اینکه در اسفند و اوج شلوغی تحویل قالیشویی دهیم در ایام خلوت تر مانند اوایل بهمن ، یا بعد از اسفند به قالیشویی ها بسپاریم.قبل از آنکه هر اقدامی برای قالیشویی کنیم بهتر است این مطلب را بخوانیم.
به این صورت نه ما عجله و نگرانی های همیشگی را داریم و همینطور شلوغی قالیشویی در ایامی خاص کمتر می شود.  

نکات مهم برای تحویل فرش به قالیشویی

قالیشویی نیز مانند هر حرفه ی دیگر نیاز به تخصص و دانش دارد و اگر کسی فرش را بدون آگاهی و تخصص شستشو دهد باید منتظر نتایج نامطلوب نیز باشد. بسیاری از افراد پس از ایام عید شکایت و یا سوال دارند چه شد که  رنگ فرشان تغیر کرد ، ریشه های فرش زرد شد ، طرحهای فرش ازبین رفته و یا کمرنگ شده و… شستن-فرش-ماشینی-در-خانه
 

چه شد که فرشمان خراب شد؟

مردم بدون آگاهی یک ماده شوینده قوی و یا شامپو فرش را برداشته و شروع به شستشوی فرش میکنند و فرش را در فضایی باز پهن کرده ، پارو برداشته و قالیشویی را آغاز میکنند ، پس از اتمام کار ، فرش را در لبه ی پشت بام ، حیاط و.. آویزان میکنند. ما اطلاعات کافی از جنس فرش، رنگ به کار رفته در آن و میزان مقاومت فرش آگاهی نداریم و مطمئنا میتوانیم آسیبهای جبران ناپذیری به فرش وارد کنیم. بنابراین اگر قبل از شستشوی فرش در منزل و یا حتی تحویل فرش به قالی شویی اطللاعات و آگاهی لازم را کسب کنیم دچار خسارت و زیان نمیشویم.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نکات مهم برای قالیشویی
نکات مهم برای قالیشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *