نکات مهم حذف پرز فرش

در این مقاله روش هایی جالب و کارآمد جهت برطرف کردن پرز و شکستگی ودیگر مشکلات ظریفی که در عین ظرافت، حساسیت ایجاد می کنند بیان شده است تا بعد از قالیشویی بتوانیم این چنین مشکلات را خود در منزل برطرف کنیم.
در آغاز کار فرش را با دقت بررسی کنید و تمام لکه ها را شستشو داده و تمیز کنید اما قالی شویی کلی را انجام ندهید. سپس باید مشکلات فرش را برطرف کنیم تا بعد از قالیشویی این قبیل مسائل بدتر نشود. مخلوط زیر را تهیه کنید: سرکه سفید و آب گرم را ترکیب کرده (سرکه سفید علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی حالت اسیدی نیز دارد.) این مخلوط برای پاک کردن لکه های کوچک بسیار مهم است.   نکات مهم: نکاتی که اگر رعایت کنیم باعث بروز مشکلاتی برای فرش می شود.
  • در حین تمیز کردن فرش به خصوص که افراد ایام عید با شامپو فرش به جان فرش می افتند اگر قسمتی خاص را بیش از حد مالش دهید و فشار وارد کنید مطمئنا محدوده ی مورد نظر دچار پرز دهی و زیر شدن و از بین رفتن الیاف فرش نیز گردد.
  • فرش را بیش از حد خیس نگه ندارید و اصلا فرش را زیاد خیس نکنید. اگر در حال شستشوی فرش هستید حتما بعد از اینکه شستشو را انجام دادید بلافاصله پس از آن خشک کنید و سپس ادامه دهید.
 
  • حتما قبل از اقدام به شستشو، فرش را کاملا جارو بکشید تا در حین شستشو گرد و غبار با مواد پاک کننده مخلوط نشود.
  • به هیچ وجه با برسی پرز های فرش را برندارید. زیرا باعث کاهش پرز نمی شود بلکه بعد از اینکه پرز ها حذف شوند دوباره ایجاد می شوند.
 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *