پرداخت تسهیلات خرید فرش دستباف به متقاضیان

به نقل قالیشویی ادیب ؛ روح الله اسلامی رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان در نشست کمیته فرش دستباف استان کرمان گفت: برای پشتیبانی از تولید کنندگان و حمایت از تولید کالای داخل تسهیلات خرید فرش دستباف به متقاضیان پرداخت می شود.
افزود: این تسهیلات با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می شود. وی بیان کرد: در این طرح خریداران فرش با مراجعه به شعب منتخب فروش فرش دستباف قادر به تهیه این کالا با شرایط متنوع خواهند بود. رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: این طرح از ابتدای سال جاری در چند استان کشور در حال اجرا است و تصمیم داریم با همکاری اتحادیه فرش دستباف شهری و روستایی تسهیلات یاد شده به زودی اجرایی شود.
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب,قالیشویی مجاز
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب,قالیشویی مجاز
وی گفت: با توجه به اینکه فرش ایران اولین کالایی بود که دولت آمریکا تحریم کرده است و بازار کشورهای اروپایی نیز اشباع شده، اجرای چنین طرح هایی به رونق تولید و خرید و فروش فرش دستباف کشور کمک می کند. رئیس اتحادیه فرش دستباف روستایی استان کرمان نیز گفت: کیفیت فرش دستباف کرمان روز به روز بهتر می شود و مواد اولیه مرغوب و بهترین پشم در بافت فرش کرمان مصرف می شود. محمد پور مهدی آبادی افزود: مواد رنگزایی خوبی در استان وجود دارد و تنها کارخانه رنگ پشم در کرمان فعالیت دارد و برخی نیازهای استان های دیگر کشور را تامین می کند. وی تصریح کرد: بیشترین و بهترین طراح نقشه کشور در کرمان است و فرش بدون کیفیت از این استان صادر نمی شود. رئیس اتحادیه فرش دستباف روستایی استان کرمان گفت: دولت باید در فروش فرش به تولید کنندگان کمک کند و سلیقه یابی برای مشتریان انجام شود. پور مهدی آبادی تاکید کرد: نوسانات ارز بر بازار فرش تاثیر زیادی دارد و باید با برنامه ریزی قوی و دقیق با دیگر کشورهای تولید کننده رقابت کنیم.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *