چهار روش ساده شستشوی لکه چسب

فرزندمان در حال درست کردن کاردستی است و ناگهان مقداری از چسب روی فرش یا موکت می ریزد و در بسیاری دیگر از مواقع ممکن است به علتهای گوناگونی چسب روی فرش بریزد و لکه ی چسب جز شایع ترین لکه ها است، اما چگونه این لکه سمج را حذف کنیم و در اصل چگونه قالیشویی را انجام دهیم؟
در این مقاله روشهایی کاربردی و موثری جهت از بین بردن کامل لکه چسب و لک های چسبنده بیان می گردد. بنابراین داشتن یک دانش پایه جهت شستشوی فرش و قالیشویی اینگونه لکه ها که روزانه باتوجه به نیاز و سوالات پرسیده شده در مقالات سایت گذاشته می شود مفید است.  

تفاوت جالب لکه چسب با دیگر لکه ها

تفاوت مهم لکه ی چسب با دیگر لکه ها این است که لکه های دیگر هر اندازه سریع تر شسته شوند بهتر پاک می گردند اما لکه چسب های تازه سخت تر و با ریسک بالاتری نسبت به چسب های قدیمی شسته می شوند. در اصل نتیجه تفاوت زیادی ندارد اما لکه های چسب قدیمی که خشک شده اند 2 حالت را سریع مشخص می کنند یا به راحتی برطرف می شوند و یا دیگر قابل برداشت نیستند اما لکه ی چسبی که تازه ایجاد شده است ممکن است همان مراحل ابتدایی شستشو خودمان لکه را گسترش دهیم و اوضاع را بدتر کنیم بنابراین اگر با دقت و اصول صحیح شست شود خوب پاک می شود.  

چهار روش ساده حذف لکه چسب از فرش

روش اول،مواد مورد نیاز:
  1. چاقو
  2. آب
  3. پارچه ی نرم
  در ابتدا با چاقو سعی کنید تا آنجایی که می شود (اسب به فرش نزند و همینطور لکه به داخل فرش نفوذ نکند) چسب را از روی فرش بردارید. و در حین جداسازی دائما چاقو را تمیز کید تا به لکه نچسبد. مقدار اندک آب روی لکه چسب بریزید و اجازه دهید مدتی بماند. مجددا با چاقو لکه را تمییز کنید. باقی مانده چسب را با پارچه ی پنبه ای بردارید. (لکه را مالش ندهید.) در آخر فرش را خشک کنید و در صورت لزوم مراحل را تکرار کنید. ادامه روشهای شستشوی لکه چسب …  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *