چگونه لکه ی سس غذا را پاک کنیم؟

در گذشته چندین مقاله درباره ی نحوه شستشوی لکه ی سس بیان شد. در این مطلب نحوه تمیز کردن سس های رقیق تر از جمله سس مخصوص کباب، سس پاستا، لازانیا و … را خواهیم آموخت تا بدون نیاز به امکانات خاص خود قالیشویی یا خشکشویی مبلمان را انجام دهید.
گام اول: با استفاده از قاشق یا لبه ی نرم چاقو مقدار قابل توجهی از سس را بردارید. (در این مرحله سعی کنید قسمت جامدی روی سطح فرش یا مبل باقی نماند.)   سپس پارچه ای برداشته و روی سطح لکه بگذارید و اجازه دهید مدتی روی لکه بماند تا لکه را کاملا به خود جذب کند. (پارچه رطوبت حاصل از سس را به خود جذب می کند.) بعد از اتمام شستشوی اولیه با آب معمولی لکه را شستشو دهید، کاملا پاک می شود.

چگونه لکه ی سس شکلاتی را پاک کنیم

سرکه سفید رقیق را روی فرش بریزید و اجازه دهید مدتی روی فرش بماند تا کاملا لکه را از فرش پاک کند. حوله ای نازک را روی فرش بگذارید و چند دقیقه ای با حوله لکه را شستشو دهید، هنگامی که رطوبت لکه از بین رفت با استفاده از پارچه ای به طور کامل روی این ناحیه بکشید.  

آبلیمو بهترین پاک کننده لکه ی سس

با توجه به مراحل بالا لکه را پاک کنید و سپس برای از بین بردن آثار به جای مانده از آن ار آبلیمو استفاده کنید. (آبلیمو خاصیت اسیدی و پاک کنندگی دارد.) آبلیمو یک پاک کننده و سفید کنندهی طبیعی است. (علاوه بر طبیعی بودن بسیار به صرفه تر از مواد شیمیایی است)   آبلیمو را روی محدوده ی لکه بریزید و با پارچه ای روی این قسمت را به طور کامل بکشید. در صورت نیاز ای روند را تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. نکته ی همیشگی و مهم: بعد از اتمام شستشو حتما محدوده ای که شستشو را انجام دادید کاملا خشک کنید. (اگر لکه روی فرش بود: خشکشویی فرش اگر لکه روی مبل بود: خشکشویی مبل)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *