6 روش برای حذف کامل لکه ها از فرش

در این مقاله شش مورد از بهترین روشها برای شستشوی فرش از لکه های حاصل از انواع نوشیدنی ها، شربت، خون، ادرار، زباله های چرب و روغن و… بیان شده تا ابتدا فرش را از هرگونه لکه پاک کنیم و سپس به قالیشویی و یا خشکشویی مبلمان بپردازیم.
هیچ چیز نمیتواند به اندازه یک لکه فرش را خراب کنید. در حالی که اکثرا نتیجه ی شستشوی لکه در منزل، ممکن است ناخواشایند باشد. آیا در حال حاضر لکه ای وجود دارد که نیاز دارید آن را تمیز کنید؟ پس خود را برای یک شستشوی اساسی آماده کنیم.

ازبین بردن لکه ی نوشیدنی ها، شیر،رنگهای غذایی

پارچه ای را با آب گرم بشویید و سپس آنرا به آرامی روی لکه قرار دهید. (آب گرم مطمئنا بخش سطحی لکه را از بین می برد.) (بهتر است این کار هرچه زودتر انجام گیرد زیرا لکه خشک گردد کار شستشو سخت می شود.) یک چهارم قاشق چای خوری مواد شوینده ای که سفید کننده نباشد (یا سرکه سفید) را با آب ترکیب کنید.با این ترکیب فوق العاده و خانگی لکه را کاملا شستشو دهید. پس از انجام روش بالا پارچه ای مرطوب بردارید و روی لکه بگذارید و این بار قاشقی برداشته و  روی پارچه مرطوب فشار وارد کنید. (در این مرحله رنگدانه ها جذب پارچه می شوند) در ادامه یک قاشق غذاخوری آمونیاک را با یک فنجان آب ترکیب کنید. (ترکیب آب و آمونیاک راه حل قوی برای از بین بردن لکه های رنگی و سخت می باشد.)   به جای استفاده دائمی از مواد شوینده که ضرر فراوانی نیز دارند از همین ترکیب استفاده کرده و آن را روی قسمت لکه بگذارید و اجازه دهید 5 دقیقه روی لکه بماند. اگر آمونیاک نداشتید راه حل دیگر استفاده از آبلیمو می باشد! آبلیمو و مواد شوینده بهترین پاک کننده ها برای لکه های قهوه و چای هستند و به سرعت پاکسازی می کنند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *