رزرو آنلاین با 20% تخفیف

خشکشویی مبل در منزل

نمیدانم تا به امروز شستشوی مبل در منزل انجام دادید یا نه؟ و خشکشویی مبل در منزل خود انجام دادید یا از قالیشویی کمک گرفتید؟ جواب سوالاتان هر چیزی که باشد، در این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار شما خواهیم داد. با ما همراه باشید و خوشحال می شویم نظر خود را زیر این مقاله بنویسید. تا از حضور شما لذت ببریم.

شستشوی مبل در منزل

لوازم خانگی، نمای متفاوت و زیبایی را در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کنند. بانوان برای نگهداری اثاث منزل، حساسیت بسیار زیادی دارند. با گذشت زمان، ماندگاری گرد و غبار و لکه بر روی لوازم خانگی باعث دغدغه و استرس خانم‌ها می‌شود. مبلمان منزل نیز جزو لوازمی هستند، که به دلیل استفاده‌ی مکرر و طولانی مدت، در معرض کثیفی و آلودگی قرار می‌گیرند. خانم‌ها به محض دیدن لکه بر روی مبل، درصدد رفع و پاک کردن آن بر می‌آیند. با نظافت این وسایل، می‌توانید آرامش و لذت فراوانی را به خود هدیه دهید. خشکشویی مبل در منزل، یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای نظافت مبلمان است. شما توسط این روش می‌توانید به راحتی لکه‌ها و غبار را از مبلمان پاک و آن‌ها را مثل روز اول، تمیز و پاکیزه کنید. مبل‌ها در انواع و اقسام متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند و شستشوی آن‌ها روش مخصوصی دارد.

.

 

خشکشویی مبل در منزل

بعضی از افراد، برای پاکیزگی و تمیز کردن لکه از روی مبل‌ها، بدون توجه به جنس آن، روش شستشوی دستی یا سنتی را بر‌می‌گزینند، ولی این روش معایب بسیار دارد. اگر شما مشتاق به شستشوی مبلمان ، در خانه یا محل کار و توسط افراد کارشناس و متخصص هستید، از قالیشویی‌های با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. محیط‌های مجهز به مکانیسم خشک کردن فرش، مجهز به وسیع‌ترین تجهیزات و امکانات برای خشکشویی مبلمان نیز می‌باشند . این مجموعه‌ها با عرضه‌ی خدماتی همچون شستشوی انواع فرش و  مبلمان، می‌توانند در زمینه‌ی نظافت لوازم ذکر شده به شما کمک کنند. اگر شما بر اساس تجربه، به فعالیت مراکز قالیشویی اعتماد دارید، به شما توصیه می‌کنیم که  مبل در منزل توسط این شرکت را نیز، امتحان کنید. در صورتی که مشتاق و علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص  مبل در منزل هستید، با مطالعه‌ی ادامه‌ی محتوا ما را همراهی کنید

خشکشویی مبل در منزل

بهترین روش برای خشکشویی مبل 

همان طور که قبلا گفتیم، مهمترین اقدام قبل از انجام خشکشویی مبل در منزل، آشنایی با جنس روکش مبل می‌باشد. شناخت جنس پارچه‌ و رویه‌ی این وسیله، باعث راحتی در انتخاب مایع شستشو می‌شود. در مورد مبل‌های چرم باید از واکس مخصوص استفاده کنید. برای تمیز کردن مبل‌ها افراد مجرب به وسیله‌ی دستگاه‌های پیشرفته در منزل حاضر و به شستشوی مبل مشغول می‌شوند. پس از پایان کار مبل شما تمیز و از لکه‌ها اثری باقی نمی‌ماند. زمان نظافت مبل بستگی به کثیفی و لکه‌های روی آن دارد. در قسمت بعدی به برخی از تفاوت‌های روش شستشوی دستی و صنعتی اشاره می‌کنیم:

  • افزایش سرعت شستشو با روش صنعتی
  • میزان حجم کار بیشتر با استفاده از دستگاه پیشرفته
  • توان و قدرت بالای سیستم صنعتی
  • و غیره

بعضی از این دستگاه‌ها و سیستم‌ها مناسب جهت شستشوی مبلمان و شستن فرش نیز می‌باشد.

شیوه‌ی شستشوی مبل 

اکنون که با دستگاه مخصوص  مبل در منزل آشنا شدید، بهتر است شما را با مراحل نظافت و پاکیزگی آن نیز آشنا کنیم. در ادامه‌ی محتوا، به شناخت مراحل تمیز‌کاری و نابودی لکه از مبل‌ها می‌پردازیم:

  • پاک کردن غبار و آلودگی

قبل از اجرای مراحل  مبل در منزل، باید برای برداشتن تمام اشیاء و وسایل ریز و بزرگ از روی آن اقدام کنید. اکنون تمیزی مبل از گرد و غبار، ضروری می‌باشد. معمولا در این مرحله از دستگاه جاروبرقی استفاده می‌کنند.

  • از بین بردن چرک و لکه

برای این مرحله، نیاز به استفاده از لکه‌بر قوی دارید. کارشناسان توسط لکه‌بر متناسب با جنس رویه‌ی مبل، کثیفی و لکه‌های  روکش را از روی آن پاک و مبل را بدون لکه آماده‌ی سایر مراحل می‌کنند.

  • تشکیل ترکیبی از مواد شوینده و آب در دستگاه

در این مرحله‌، زمان استفاده از دستگاه  مبل در منزل فرا می‌رسد. ماده‌ی شوینده‌ی مخصوص را توسط این سیستم با آب ترکیب و کف را تولید می‌کنند. میزان مصرف آب این دستگاه، بسیار اندک می‌باشد.

  • پاشیدن این ترکیب روی مبل

اکنون به وسیله‌ی دستگاه با فشار، مبل را به کف آغشته می‌کنند. برای ایجاد تمیزی بیشتر، اجازه دهید برای مدتی، زمان سپری شود.

  • پاک کردن کف‌ها از مبل

حال موقع آن است که متخصصان، مکش دستگاه را روشن کرده و تمام کف‌ها و آلودگی‌ها را از روی مبل پاک کنند. آلودگی‌ها در مخزن دیگری از دستگاه قرار می‌گیرند و جمع می‌شوند.

  • استفاده از مکانیسم مبلمان

اکنون کارشناسان به کمک دستگاه  مبلمان، به خشکاندن رطوبت، می‌پردازند. فقط نیاز به سپری شدن زمان برای از بین رفتن رطوبت دارید که بتوانید از مبلمان خود استفاده کنید.

مزایای مبل در منزل

خشکشویی مبل در منزل، روشی است که در مراحل خانه تکانی بسیار کارآمد می‌باشد. اگر بخواهید در خانه تکانی به روش شستشوی دستی و با استفاده از اسفنج یا توسط دستگاه‌های نظافتی مخصوص خانه عمل کنید، امکان صدمه دیدن رویه‌ی مبل، افزایش لکه بر روی آن، کاهش عمر مبل و غیره وجود دارد.  در شستشوی سنتی مبل، به علت نبود دستگاه خشک‌کن، امکان رطوبت‌زدایی از مبل‌ها وجود ندارد و باعث پوسیدن مبل می‌شود.  مبل در منزل توسط دستگاه‌های صنعتی، دارای مزایای زیادی می‌باشد. با مطالعه‌ی ادامه‌ی محتوا، به برخی از مزیت‌های این روش می‌پردازیم:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • ایده‌آل برای تمام مبلمان
  • نابودی لکه‌ها به صورت عمیق
  • نابودی رطوبت و امکان استفاده بسیار سریع
  • افزایش دوام و عمر مبلمان
  • مناسب بودن تعرفه‌ی این روش
  • کاهش دردسر‌های شستشو
  • ایمن سازی و ضدعفونی کردن مبل در برابر آلودگی‌ها
  • نابود کردن لکه‌های خیلی قدیمی
  • شستن و نظافت در محل
  • و غیره
خشکشویی مبل در منزل

دانستن مطالبی در خصوص مکان مناسب شستشوی مبل

توجه به مراکز معتبر خشکشویی مبل در منزل و اعتماد به کیفیت کار آن‌ها بسیار ضروری می‌باشد. قیمت خدمات نیز یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است. میزان وسعت لکه‌، تعداد مبل، جنس رویه، میزان و تعداد لکه، سایز و اندازه، قدمت مبل، زمان نظافت و غیره در هزینه‌ی  مبل در منزل تاثیرگذار می‌باشد. برای انتخاب بهترین محل، جهت شستشوی این وسیله در منزل می‌توان به مواردی همچون گارانتی خدمات، میزان رضایت‌مندی از شستشو و غیره اشاره کرد. قالیشویی ادیب دارای تمامی فاکتور‌های لازم جلب اعتماد، می‌باشد. قالیشویی نخستین مرکزی است که بهترین خدمات را به تمامی مشتریان ارائه می‌دهد. قالیشویی‌ها به خاطر استفاده از دستگاه‌های مکانیزه و ماشینی، با کمترین هزینه، توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کنند. امیدواریم از مطالعه‌ی این محتوا و کسب اطلاعاتی در مورد  مبل در منزل راضی بوده باشید.