روش جدید حذف لکه سس از روی فرش یا مبل

در مقالات قبلی روشهای جالب برای قالیشویی و شستشوی فرش که دچار لکه سس شده اند بیان شد .اما در این مقاله روشی دیگر برای حذف کامل لکه سس بیان خواهیم کرد.تمام مراحل را با دقت با ما انجام دهید تا تمام لکه های سس گوجه،سس سفید و انواع سس دیگر به طور کلی پاک گردد.
طبق روال پاک کردن هر نوع لکه ای ابتدا قسمت جامد لکه را برمیداریم. با لبه ی نرم چاقو یا قاشق هر آنچه میشود سس را از روی فرش بردارید.

شستشوی لکه سس با پراکسیدهیدروژن

یک قاشق غذاخوری پراکسیدهیدروژن را با سه قاشق غذاخوری آب سرد مخلوط کنید.(با دقت این ماده را در آب کاملا ترکیب کنید.) مخلوطی که درست کردید را دقیقا روی ناحیه آسیب دیده بگذارید تا با الیاف فرش آغشته شود.(مراقب باشید حتی ناحیه ای کوچک جانماند و روی تمام سطح آلوده این مخلوط را بگذارید.) حذف-لکه-سس-گوجه-فرنگی-از-فرش-مبل-قالیشویی سپس با یک حوله سفید لکه را کاملا بپوشانید.(حوله سفید را روی مخلوطی که روی لکه گذاشتید ، قراردهید.) پس از گذشت چنددقیقه ای حوله را برداشته و سطح لکه را با آب گرم و ماده شوینده ای ملایم و متناسب با فرش یا مبل بشویید. (بهتر است با آب گرم و ماده شوینده مخلوطی درست کنید و اسفنجی برداشته و به این ترکیب آغشته کنید و سپس به آرامی روی سطح لکه بکشید تا پراکسید هیدروژن و خود لکه کاملا پاک شوند.) در آخر سطح لکه را با سشوآر یا هر وسیله ای دیگر خشک کنید و نتیجه ی کار را ملاحظه کنید ، اگر همچنان آثاری از لکه باقی بود مراحل را از ابتدا تکرار کنید.
نکته: قبل از استفاده هرگونه ماده پاک کننده ای از عدم آسیب آن به فرش یا مبل خود اطمینان حاصل کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *