قالیشویی ادیب تبریز

بیش از ده سال می باشد که قالیشویی ادیب با افتتاح شعبه تبریز قدمی فراتر به خدمت رسانی خود برداشته است. از آنجایی که لطف هموطنانمان بسیار است. از ما بارها در خواست داشتند که در شهر و یا ایتان آنها نیست ارائه خدمات داشته باشیم. همین امر باعث گشته ادیب در این صدد باشد تا با افتتاح شعبات خود در شهر های دیگر خود را معرفی نماید.

در حال حاضر جز قالیشویی ادیب تبریز، تهران، حومه تهران، استان البرز مناطق دیگری پوشش داده نمی شود. کارخانه قالیشویی ادیب با کسب عنوان قالیشویی برتر در شش سال متوالی در سالهای 11395 ، 1396 ، 1397 ، 1398 ، 1399 ، 1400و 1401 نائل به دریافت گواهی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است. که این مهم مدیون رضایت و حمایت های شما عزیزان می باشد.

 

مسلماً شما نیز هر روز برای اینکه فرشتان تمیز و نو بماند آن را جاروبرقی و با دستمال آن را پاک می کنید. اما باید بدانی که این کافی نبوده و برای نگهداری از فرش باید آن را به یک قالیشویی مطمعن جهت شستشو بسپارید. خیلی از ما فکر میکنیم با دادن فرش به قالیشویی ممکن است فرش آسیب ببند. باید بگویم که کاملاً درست فکر میکیند. چرا که اگر از یک متخصص شستشوی فرش برای شستن فرش هایتان انتخاب نکنید، مجبور به جبران خشارات زیادی خواهید شد. سوال اینجاست: یک قالیشویی چه خصوصیات هایی باید داشته باشد؟

 
قالیشویی ادیب تبریز

ویژگی های قالیشویی ادیب تبریز

پرسنل: تمامی پرسنل در این کارخانه متخصص بوده و دارای سالیان سال تجربه کاری می باشند.

عمل و نقل: همکاران ما در تلاشند که بهترین خدمت رسانی را ارائه دهند، به همین علت است در ارتقاء کیفیت کارشان تلاش می کنند.

تجهیزات کارخانه: تمامی تجهیزات در قالیشویی ادیب مکانیزه بوده و بدون دخالت دست شستشو انجام می شود.

گرمخانه: گرمخانه در این کارخانه مهمترین و برجسته ترین تجهیزات می باشد. چرا که با خشک کردن فرش ها در گرمخانه دیگر نگران آب و هوا نیست.

ضمانت نامه: تمامی خدمات ادیب تبریز شامل گارانتی می باشد. در صورتی که مشتری از روند شستشو رضایت نداشته باشد و یا آسیبی به آن رسیده باشد، رسیدگی خواهد شد.

مهم: تمامی خدمات قالیشویی ادیب تبریز با ازائه ضمانت نامه کتبی و گارانتی خدمات انجام می شود.

 

شستشوی فرشهای خاص

فرش های ابریشم، عتیقه و آنتیک، فرش دستبافت دارای حساسیت و ظرافت بالایی نسبت به فرش های ماشینی هستند. بنابراین با دقت و طبق اصول قالی شویی در شرایطی ویژه، ابریشم شویی و شامپو شویی، شسته خواهد شد. تا مشکلاتی از قبیل پس دادن رنگ، آسیب به فرش، تداخل رنگ فرش و… ایجاد نشود. قالی های گل ابریشم یا کامل ابریشمی  با وجود ظرافت خاص در بافت، همچنین حساس بودن آن در نوع شستشو نیاز به تخصص دارد.

براقی این قالیچه در صورتی با مواد مناسب شسته نشود از بین رفته و کدر خواهد شد. مواد غیر استاندارد نه تنها باعث کدری فرش می شود بلکه باعث پوسیدگی زود هنگام قالی گردد. پس بهترین و اصولی ترین روش شستشوی فرش ابریشمی کمک گرفتن از قالیشویی های معتبر است. قبل از آنکه فرش خود را به قالی شویی منتقل کنید، لازم است که اطمینان حاصل کنید که آیا قالی شویی مورد نظر تمامی نکات را در شستشوی فرش ابریشمی رعایت میکند یا خیر.

خدمات ادیب تبریز

  • شستشوی فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستباف
  • شستشوی موکت
  • ترمیم و رفو فرش
  • تعویض یا تنظیم ریشه و شیرازه
 
  • پرداخت و دارکشی
  • رنگرزی و رنگ برداری
  • خشکشویی مبلمان
  • خشکشویی فرش و موکت
  • خشکشویی خوشخواب

اعلاشویی فرش ها در ادیب تبریز

محلول شستشو: معمولا محلول‌ های خاصی برای اعلاشویی فرش ها استفاده می شود که می تواند شامل شوینده‌ ها، ضدعفونی ‌کننده‌ ها و مواد نرم‌ کننده باشد.

ماساژ‌ دهنده: برای ماساژ دادن به فرش و جدا کردن ذرات و آلودگی‌ ها، از تجهیزات ماساژ دهنده استفاده می شود.

ماشین شستشو: ماشین ‌های خاصی برای اعلاشویی فرش ها استفاده می شوند. شما می توانید پیشرفته ترین انواع ماشین های یاد شده را در قالیشویی ما مشاهده کنید.

مکنده: برای تخلیه گرد و غبار و ذرات معلق در فرش ها، از مکنده استفاده می کنند. قالیشویی ما از مدرن ترین انواع مکنده ها در فرایند اعلاشویی استفاده می نماید.

جاروبرقی: از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای اعلاشویی، می توان به جاروبرقی اشاره کرد. برای تمیز کردن فرش ها از گرد و غبار و ذرات خشک استفاده می شود.

دستمال ‌های نرم: برای پاک ‌سازی و خشک کردن فرش ها از دستمال‌ های نرم استفاده می کنند.

آب: برای شستشوی دقیق فرش ها از آب استفاده می شود. این تجهیزات و مواد به همراه تکنیک ‌های صحیح شستشو ، به حفظ زیبایی و عمر فرش ها کمک می‌ کنند.

 
 
شعبه تبریز کارخانه قالیشویی ادیب به عنوان شعبه بزرگترین و مجهزترین قالیشوئی ، تمامی خدمات شستشوی فرش و مبل را با بالاترین کیفیت و با ضمانتنامه کتبی انجام می دهد.
 

ارتباط با ما:

 

  • تلفن چهار رقمی مناطق تبریز و حومه : 4188
  • ارائه خدمات در سراسر تبریز و حومه
  • ساعات کاری :شنبه تا پنجشنبه 7الی 23
    جمعه ها 7 الی 21:30
  • برای اطلاع از قیمت ها و خدمات تماس بگیرید.
 
 
 
 

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران