نحوه صحیح خشکشویی مبلمان

در این مطلب مراحل خشکشویی مبلمان و شستشوی مبل را به اختصار بیان می کنیم تا مانند یک قالیشویی به صورت حرفه ای عمل کرده، در غیر این صورت می توانید با یک تماس ساده و یا از طریق سایت، درخواست سفارش آنلاین خشکشویی مبلمان را بدهید.

اما قالیشویی ها چگونه مبل را با هر جنس و میزان آلودگی به سرعت و بدن حتی کوچکترین آسیبی تمیز می کنند؟  در این مطلب قرار است نکات بسیار جالبی درباره ترفند های شستشوی مبل بدانیم، با م همراه باشید.

نحوه خشکشویی مبل توسط قالیشویی

  • زمانی که با سفارش خود را در قالی شویی ثبت می کنید، ابتدا روزی که قرار است قالیشویی به منزل مشتری برود ثبت و هماهنگ می شود.
  • سپس پرسنل متخصص و مجرب قالیشویی با دستگاه مخصوص خشکشویی مبلمان به منزل مشتری رفته و مبل، جنس آن و همچنین میزان آلودگی و لکه های آن بررسی می شود.
  • در مرحله ی بعد با توجه یه بررسی های انجام شده در مرحله ی قبل، به اندازه کافی شستش و خشکشویی مبلمان انجام می شود.
  • در آخر توصیه های لازم توسط قالیشوئی برای نحوه استفاده از مبل بعد از خشکشویی مبل به مشتری داده می شود.

اما اگر خود تمایل دارید در منزل، مبلمان را تمیز کنید ادامه مطلب را بخوانید…

تمیز-کردن-مبل-چرک-قالیشویی-ادیب

نکات حیاتی برای خشکشویی مبل:

نکاتی بسیار ساده اما با اهمیت وجود دارد که در صورت رعایت این موارد، درصد موفقیت شستشوی مبل و خشکشویی مبلمان افزایش می یابد.

  • تمامی تشک ها و کوسن های روی مبل را بردارید و ناگهانی با تمامی این ها شروع به شستن مبل نکنید، ابتدا مبلمان خود را با دقت جارو بکشید و سپس برای تمیز کردن تمام زوایا و قسمت های کوچک مبل، سرباریک لوله جاروبرقی را برداشته و دوباره جارو بکشید.
  • هر مبلی با پارچه و جنسی متفاوت است و مواد خاصی در آن به کار رفته است بنابراین قبل از هرگونه شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان ،برچسب مبل را بخوانید تا از طریقه شستشو متناسب با مبل آگاه شوید.

شستشوی-مبل-روشن-مبلشویی-قالیشویی-ادیب

  • باتوجه به برچسب، اگر شوینده ای متناسب محلول در آب بود می توان مقداری شامپو فرش را با آب ترکیب کرده و درون اسپری ریخته و سپس با اسفنج مبل را شستشو دهید.( حرکت دست باید به صورتی باشد که وزن خود را روی پارچه نیاندازید و به هیچ وجه در حین شستشو، بیش از اندازه از آب استفاده نکنید و مبل را خیس نکنید.)
  • جهت از بین بردن بوی نامناسب به علت باقی ماندن و کهنه شدن لکه روی مبل، از سرکه سفید و جوش شیرین استفاده کنید و بهتر است از مواد شوینده قوی و یا شیمیایی استفاده نکنید.( اما توصیه می شود هر نوع ماده پاک کننده و محلولی استفاده کردید حتما آن را ابتدا در نقطه ای خارج از دید امتحان کنید و اجازه دهید چند دقیقه ای بگذرد.)
  • اگر برای شستن مبل روی برچسب، توصیه به استفاده از شوینده حلال در آب نباشد ، می توانید از مواد پاک کننده ی آماده در فروشگاه ها استفاده کنید و یا با متخصصین و قالیشویی ها مشورت کنید تا بهترین ماده پاک کننده با توجه به جنس مبلمان را ارائه کنند.
  • در آخر با استفاده از بخارشوی که ضرر آن از همه کمتر است میتوان استفاده نمود.می توانید با قالیشویی تماس گرفته و درخواست خشکشویی مبلمان دهید.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه صحیح خشکشویی مبلمان در منزل
نحوه صحیح خشکشویی مبلمان در منزل

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *