برترین قالیشویی تهران

انتخاب برترین قالیشویی تهران و دریافت خدمات از آن با دغدغه‌های خاص خود همراه بوده و اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه قالی‌ها یکی از مهم‌ترین اجزا در دکوراسیون یک خانه بوده و توجه به تمیزی و نظافت آن‌ها بسیار مهم است. این محصولات ارزش بالایی هم داشته و باید در هنگام نظافت و شستشو نکات و قواعد زیادی در نظر گرفته شود تا کیفیت قالی، ساختار و بافت آن تغییر نکرده و با آسیب روبرو نشود. به همین دلیل باید با ویژگی‌های بهترین قالی شویی‌ها آشنا باشید تا بتوانید مجموعه مد نظرتان را از میان مراکز مختلف ارائه دهنده این خدمات انتخاب کنید.

در این مقاله به ارائه مطالبی در این زمینه خواهیم پرداخت و بهترین قالی شویی تهران را معرفی خواهیم کرد‌. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

برترین قالیشویی تهران

ویژگی‌های برترین قالیشویی تهران

کلانشهر تهران فرش­شویی‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است. بیشتر این مراکز ویژگی‌های مثبت فراوانی دارند. با این حال باید مناسب‌ترین آن‌ها برای دریافت خدمات شستشوی فرش انتخاب شوند تا نتیجه مطلوب و مد نظرتان به دست آید.

برخی از افراد گمان می‌کنند که یافتن یک فرش شویی در تهران برای شستشوی انواع مختلف فرش‌های دستی و یا ماشینی و ابریشمی اقدامی بسیار آسان بوده و ظرف مدت زمان کوتاهی می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

در حالی که در واقع اینطور نبوده و انجام این کار نیز مانند دیگر اقدامات نیاز به پرس و جو و تحقیق مفصل و کامل دارد. برترین قالیشویی تهران از تیم مجرب، حرفه‌ای و با مهارت کافی برخوردار شده و لذا خدمات ارائه شده به مشتریان با کیفیت و مطلوب هستند و می‌توانند رضایت خاطر آن‌ها را جلب کنند.

علاوه بر این ویژگی، قالی شویی‌های برتر مزایای مهم دیگری هم دارند که به برخی از آن‌ها در ادامه اشاره شده است.

به کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته

یکی از مهمترین ویژگی‌های برترین قالیشویی تهران داشتن ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است تا عملیات شستشوی فرش به شکل استاندارد و مطلوب اتفاق بیفتد.

از مهمترین این تجهیزات می‌توان به ابزارهای مورد نیاز برای شستشو اشاره کرد یا خشک کن‌ها، تجهیزات و مواد شوینده و پاک کننده و…. را نام برد. برخی از مراکز شستشوی فرش از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند که امکان دارد قالی‌ها با شستشو داده شدن توسط این تجهیزات آسیب ببینند.

حفاظت کافی و کامل از رنگ و بافت فرش

بدون تردید این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی‌های برترین قالیشویی تهران است. چراکه فرش‌ها حساسیت بسیار بالایی دارند. به ویژه فرش‌های دستباف در برابر شستشو حساس بوده و اگر بافت و رنگ آن‌ها دچار آسیب شود ارزش و قیمت خود را از دست خواهند داد.

بهترین قالی شویی‌ها مراکزی هستند که در ابتدا و پیش از هر اقدامی نوع فرش مدنظر شما را بررسی می‌کنند و جنس و بافت آن را در نظر می‌گیرند. سپس بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده‌اند مواد مناسب برای شستشو را انتخاب می‌کنند.

در این صورت رنگ و بافت فرش نیز دچار آسیب و تغییر نخواهد شد و مانند روز اول می‌توانید از آن استفاده کنید. مواد شوینده قابل استفاده برای شستشوی فرش علاوه بر داشتن تناسب با نوع، جنس، رنگ و بافت آن باید کیفیت بالایی هم داشته باشند.

اگر مرکز شستشوی دهنده از مواد نامرغوب و غیر استاندارد در فرایند شستشو استفاده کند به طور حتم فرش‌های شما آسیب خواهند دید.

برترین قالیشویی تهران

خشکشویی فرش‌ها

یکی از مهم‌ترین مراحل شستشوی فرش خشک کردن آن است که باید مانند دیگر مراحل به شکل دقیق و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شود. برای اجرای این مرحله از ابزارها و تجهیزات خاصی استفاده می‌شود تا فرش‌ها در برابر نور خورشید واقع نشده و دچار آسیب‌هایی از قبیل رنگ پریدگی نشوند.

برترین قالیشویی تهران علاوه بر استفاده از تجهیزات خاص برای پشت سر گذاشتن این مرحله، از این سیستم‌ها به درستی استفاده می‌کند. چراکه اگر از دستگاه خشک کننده فرش استفاده صحیحی به عمل نیاید به بافت و ساختار آن آسیب‌های جدی وارد خواهد شد.

از سوی دیگر بهترین این مجموعه‌ها بلافاصله پس از خشک کردن فرش‌ها آن‌ها را به شکلی کاملاً حرفه‌ای بسته‌بندی کرده و آماده تحویل به مشتریان می‌کند تا گرد و خاک وارد بافت فرش نشده و دوباره آن را کثیف نکند.

تحویل به موقع

نمی‌توان از ویژگی‌های برترین قالیشویی تهران صحبت کرد اما هیچ سخنی از تعهدات، مسئولیت پذیری، تحویل به موقع فرش به مشتریان و … به میان نیاورد.

بسیاری از افراد به ویژه با نزدیک شدن به سال نو و یا مناسبت‌های دیگر مانند برگزاری یک جشن، ازدواج و…. فرش‌های منزل خود را به یک قالی شویی تحویل می‌دهند و انتظار دارند در موعد مقرر و زمان مشخص فرش‌های شستشو داده شده را تحویل بگیرند تا بتوانند از آن‌ها در مراسم‌های خود استفاده کنند.

به همین دلیل تحویل به موقع قالی‌ها به مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این کار در موقع مناسب انجام نشود برنامه‌ریزی‌های مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به گونه‌ای که ممکن است آن‌ها برای دفعات بعدی فرش‌های خود را به یک قالی شویی بدقول تحویل ندهند.

به طور کلی خدمات حمل و نقل شرکت قالیشویی، دریافت فرش‌ها و تحویل آن‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و هیچ گونه وقت و زمان و یا حوصله‌ای از مشتریان تلف نشود.

دریافت قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های برترین قالی شویی های تهران دریافت هزینه مناسب و مقرون به صرفه است. لازم است بدانید که قیمت قالیشویی یک نرخ ثابت نبوده و نمی‌توان برای آن رقم دقیقی در نظر گرفت.

پس برای محاسبه هزینه قابل پرداخت باید به چند نکته یا عامل مهم دقت داشته باشید که یکی از آن‌ها نوع فرش مد نظر شما، ماشینی و یا دستباف و ابریشمی بودن آن است. در حالت معمول شستشوی فرش‌های دستبافت قیمت و هزینه بالاتری طلب می‌کند. چراکه این محصولات باید با دقت بالاتر و با مواد خاصی شستشو داده شوند.

علاوه بر نوع فرش، جنس آن نیز در قیمت و هزینه شستشو اثرگذار است. همچنین باید متراژ و ابعاد فرش خود را نیز در نظر بگیرید و برای فرش‌های با ابعاد و اندازه بزرگتر قیمت بیشتری پرداخت کنید. برای شستشوی فرش‌های مختلف از مواد شوینده گوناگونی استفاده می‌شود که عبارتند از: داروها، شامپوها، پودرها و….

برای شستشوی فرش با هر کدام از این مواد باید قیمت متفاوتی پرداخت شود. ممکن است نیاز به ترمیم و رفوی فرش داشته باشید و یا بخواهید فرشتان لکه بری شود. اعلاشویی فرش، سفید شوری و …. نیز هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

به این نکته هم دقت داشته باشید که صنف قالیشویان هر ساله قیمت شستشوی فرش را اعلام می‌کند و قالیشویان باید از نرخ مصوب و تعیین شده پیروی کنند.

با این حال این امکان هم وجود دارد که برخی از شرکت‌های شستشو دهنده فرش به این نرخ‌ها پایبند نباشند و به منظور دریافت سود بیشتر قیمت و هزینه بالاتری از متقاضیان طلب کنند.

برترین قالیشویی تهران مرکزی است که از تمامی قوانین و مقررات تعیین شده در این زمینه متابعت کرده و از سوی دیگر با قیمت گذاری منصفانه سعی در جلب توجه و رضایت خاطر مشتریان دارد.

ارائه فاکتور رسمی

برترین قالیشویی تهران پس از مراجعت به منزل شما و پیش از حمل و نقل فرش‌ها و انتقال آن‌ها به کارگاه یا کارخانه، یک فاکتور رسمی در اختیارتان قرار می‌دهد. این فاکتور باید دارای مهر شرکت بوده و امضا نیز داشته باشد.

در این فاکتور باید تعداد فرش‌های مد نظر شما و خدمات ویژه‌ای که نیاز دارید به ثبت برسد. در نهایت قیمت حمل و نقل و شستشو ذکر گردد تا بدانید که چه مقدار هزینه‌ای باید پرداخت کنید و از سوی دیگر با اطمینان خاطر کافی فرش‌های گرانبهای خود را در اختیار شرکت فرش­شویی قرار دهید.

ارائه خدمات متنوع

درست است که هدف اصلی بسیاری از افراد از تحویل فرش‌ها به قالیشویی، شستشو و نظافت این محصولات به بهترین نحو ممکن است. اما احتمال دارد فرش‌های شما به خدمات دیگری نیز نیاز داشته باشند تا کیفیت اصلی و اولیه خود را به دست آورند.

پس یک قالیشویی مناسب مرکزی است که علاوه بر ارائه خدمات شستشوی فرش، سرویس‌های متنوع دیگری نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا رضایت خاطرشان را جلب کند. از مهمترین این خدمات می‌توان به لکه‌گیری از فرش اشاره کرد و یا رفوگری، بازسازی و مرمت، اصلاح سرنخ‌ها، اعلاشویی و… را نام برد. بنابراین اگر برترین قالیشویی تهران بخواهیم معرفی کنیم بی شک قالیشویی ادیب از بهترین هاست.

قالیشویی ادیب با 20% تخفیف سفارش آنلاین قالیشویی و شستشوی مبل - قالیشویی ادیب کرج

خدمات قالیشویی ادیب

یکی از برترین مراکز قالیشویی در تهران که دارای ویژگی‌های ذکر شده در بالا بوده و قادر است فرش‌های ابریشمی، دستبافت و ماشینی شما را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای لازم شستشو دهد، قالیشویی ادیب است.

مجموعه‌ای که فعالیت خود در زمینه شستشوی فرش را از سال ۱۳۴۰ آغاز کرد و در آن زمان تنها فرش‌های دستبافت را شستشو می‌داد. در حال حاضر کارخانه قالیشویی ادیب آماده ارائه خدمات متنوع قالی شویی و شستشوی مبل به مشتریان بوده و بیش از ۱۴۰ نفر کارمند دارد.

این مجموعه خدماتی از قبیل قالی­شویی، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی موکت، فرش و مبلمان، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو، ملحفه، پشتی و… را در اختیار متقاضیان قرار داده و آماده ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام و روزهای هفته است.

حتی اگر ایام تعطیل را برای شستشوی فرش، موکت و مبلمان و دریافت دیگر خدمات در نظر گرفته‌اید اصلا نگران نباشید. چراکه این مجموعه در ایام تعطیل نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ سفارشات شما را ثبت و دریافت می‌نماید. کارخانه قالی­شویی ادیب در حال حاضر به دلیل مشتری مداری و جلب رضایت خاطر مشتریان، اعتبار و آوازه بسیار زیادی به دست آورده است.