ترفند ازبین بردن لکه چای بدون قالیشویی

لکه های چای از رایج ترین لکه ها میباشند و اکثرا افراد از به وجود آمدن آن شکایت کرده و درخواست راهی برای از بین بردن سریع و آسان آن دارند. دراین مقاله راه ها و ترفند های جالبی برای از بین بردن لکه چای یا قهوه بیان خواهد شد تا بدون نیاز به قالیشویی به خوبی پاک شود.
  • اولین راه برای شستشوی لکه چای جمع آوری هر آنچه میتوانیم از مایع اضافی است. ابتدا مایع اضافی را از سطح فرش جمع کنیم.
  • سپس مقدار اندک آب روی لکه ریخته و با اسفنجی سطح لکه را شستشو دهید. در این مرحله تمامی مایع لکه به اسفنج جذب شده و از لایه های زیرین لکه بیرون می آید.
شستشوی-لکه-چای-از-فرش-قالیشویی-ادیب

ترفند اول شستشوی لکه چای

در مراحل بعد باید به شستن لکه چای به طور کامل را انجام دهیم. چندین راه و ترفند وجود دارد به ترتیب بیان خواهیم کرد. ابتدا مقداری صابون و آب گر را ترکیب کرده و با استفاده از آن سطح لکه را شستشو دهید.(این راه برای از بین بردن لکه چایی است که تازه ایجاد شده و یا عمیق نباشد و یا جنس سطح زیرین آن یعنی جنس فرش یا پارچه خاص نباشد.) حذف-لکه-چای-از-فرش-قالیشویی-ادیب

ترفند دوم برای از بین بردن لکه چای

مقداری نمک روی سطح لکه بریزید به طوری که تمام سطح لکه را پوشش دهد و مدتی اجازه دهید روی سطح لکه باشد. سپس با آب اقدام به شستن لکه کنید.اثرات معجزه آسای نمک را به خوبی شاهده خواهید کرد. پس از اتمام کار شستشو حتما سطح لکه را با آب معمولی بشویید .(به طوری که سطح لکه بیش از اندازه خیس یا مرطوب نگردد. و سپس سطح شستشو شده را کاملا خشک کنید تا نتیجه کار خود را مشاهده کنید.در صورت مشاهده آثاری از لکه میتوانید مراحل را تکرار کرده و یا ترفند های دیگر را به کار برید.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *