روش جدید و جالب تمیز کردن لکه جوهر

راه های جدید و راحت تری نسبت به گذشته برای از بین بردن لکه ی جوهر وجود دارد که بسیاری از افراد از آن غافل هستند. قالیشویی، فرشی که دارای لکه جوهر است بسیار مهم و نیازمند اصول مشخصی است.
ابتدا باید لکه را بررسی کنید و از میزان آن باخبر شوید. در این مرحله ببینید عمق لکه ی جوهر چه اندازه است و آیا لکه به تازگی ایجاد شده یا قدیمی است؟ اگر مایع اضافی از جوهر موجود است ابتدا آنرا با پنبه و یا لبه ی نرم چاقو به آرامی و با دقت بردارید. ( پنبه را بگذارید و بردارید.) سپس پارچه ی مرطوبی بردارید و آنرا روی لکه قراردهید و بردارید ، چندین مرتبه این کار را تکرار کنید تا قسمتهای اضافی لکه ازبین برود.( به هیچ وجه پارچه را روی لکه مالش ندهید.) spot-removing-scrubbie-شستن-موکت پنبه ای تهیه کنید و آنرا به الکل آغشته کرده و به آرامی لکه را پاک کنید . ( در این مرحله مانند مراحل قبل پنبه را بگذارید و بردارید و هر چند مرتبه یک بار پنبه را دوباره به الکل آغشته کنید.) لکه را بادقت بررسی کنید و اگر همچنان آثاری از لکه باقی بود مرحله پاک کردن لکه با الکل را دوباره تکرار کنید . شستن-فرش-در-خانه-قالیشویی در ادامه باید لکه را به صورت عادی و با مواد پاک کننده ی خانگی و طبیعی ششستشو دهیم، با آب ولرم و صابون لکه را تمیز کنید.( قسمتهایی از فرش یا پارچه که تمیز است را شستشو ندهید و تنها لکه ها را بشویید.)
مقاله  ترفند شستشوی انواع لکه از فرش  بخوانید…
درصورتی که لکه بسیار کمرنگ شد و یا به طور کامل از بین رفت نوب به شستشوی کلی و قالی شویی میرسد. فرش یا لباس را به صورت عادی و همیشگی بشویید و سپس خشکشویی را انجام دهید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

روش جدید و جالب تمیز کردن لکه جوهر
روش جدید و جالب تمیز کردن لکه جوهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *