فیلم نحوه پاک کردن لکه روغن و قهوه

در این مطلب توضیح فارسی و روانی برای از بین بردن لکه های روغنی ، قوه  و چای گفته خواهد شد که در فیلم به خوبی نحوه شستشو و انجام کار به نمایش گذاشته شده است. قبل از آنکه قالیشویی را شروع کنیم بهتر است اقدام به پاکسازی جزئی فرش کنیم.
برای پاک کردن لکه ی حاصل از مواد نفتی،روغن نیز باتوجه به کلیپ ترفند جالب در عین حال موثری وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

نحوه از بین بردن لکه روغن

زمانی که با لکه ی روغنی یا چربی روبه رو شدید ابتدا اگر مقدار اضافی از منشا چربی و روغن وجود دارد آنرا با لبه ی نرم چاقو یاقاشق از سطح مورد نظر بردارید . سپس آنرا با استفاده از دانه پودر شده ذرت کاملا پوشش دهید. ( به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید در همین حالت بماند.) سپس ترکیب آب و صابون را به مقدار مناسب روی لکه بریزید، مسواکی برداشته و روی لکه بکشید تا کاملا این دو ماده پاک کننده اثر خود را بگذارند. در ادامه سطح لکه را به مقدار متناسب با لکه، اب بریزید در انتها لکه را از مواد پاک کننده پاک کرده و تمیز کنید و خشکشویی را نیز انجام دهید.  

نحوه پاک کردن لکه قهوه یا چای

در آغاز کار باید هر آنچه میشود از قهوه یا چای را برداریم. ( پارچه ی حوله ای و سفید تهیه کرده و آنرا روی لکه بگذارید و بردارید تا مقدار اضافی مواد برداشته شود.) مقدار متوسط ماده ای شوینده که ملایم باشد را با آب ترکیب کنید و روی لکه بریزید. و دوباره با پارچه روی سطح لکه بکشید تا آب اضافی جذب گردد.   بعد ، مقدار اندک سرکه روی لکه بریزید و مانند روش های قبل با استفاده از مسواک سطح لکه را کاملا تمیز کنید. سپس با پارچه پاکسازی را ادامه دهید. ( تا زمانی که لکه کاملا تمیز شود این کار را ادامه دهید.) برای آنکه مواد پاک کننده ای که استفاده کردید در بافتهای فرش نماند و یا بو نگیرد، پس از حذف کامل لکه سطح مورد نظر را با آب و ماده شوینده ملایم بشویید و خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

فیلم نحوه پاک کردن لکه روغن و قهوه
فیلم نحوه پاک کردن لکه روغن و قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *