رزرو آنلاین با 20% تخفیف

قالیشویی آنلاین تهران

آیا تا به امروز اطلاعاتی در مورد قالیشویی هایی که به صورت آنلاین ارائه خدمات می دهند به گوشتان خورده؟ یا با قالیشویی اینترنتی کار کردید؟ در ادامه این مقاله قالیشویی آنلاین تهران به مواردی خواهیم پرداخت که نیاز است قبل از آنکه قالی های خود را به قالیشویی دهید، یا خشکشویی مبلمانتان را به آنها بسپارید باید بدانید.

آنچه در این مقاله میخوانید:

  • چرا قالیشویی آنلاین؟
  • مزایای رزرو آنلاین قالیشویی
  • نکاتی که قبل سفارش آنلاین باید به آن توجه کرد
  • نحوه سفارش در قالیشویی آنلاین
  • تخفیفات قالیشویی آنلاین ادیب

چرا قالیشویی آنلاین؟

با توجه به اینکه اینترنت جایگاه بزرگی در اکثر خدمات پیدا کرده، قالیشویی نیز از این دسته مستثنا نمی باشد. امروزه با وجود ثبت سفارش آنلاین می توانید به راحتی به تمامی خدمات قالیشویی دست یابید. با خیال راحت قالی های خود را بشویید. مبلمان خود را خشکشویی کنید و از همه مهم تر از تخفیفات و گارانتی آنها استفاده کنید.

شما برای ثبت سفارش در قالیشویی آنلاین تهران نیاز نیست در ساعات خاص و مدت زیادی پشت خطهای تلفن منتظر بمانید تا بتوانید، سفارش خود را ثبت کنید. کافیست با کمک یک تلفن همراه یا یک لپتاپ سفارش خود را در هر ساعات از شبانه روز در سایت قالیشویی ادیب ثبت کنید.

 

قالیشویی آنلاین تهران

مزایای رزرو آنلاین قالیشویی

تصور کنید در کل روز به دلیل مشغله زیاد کاری و فکری از رزرو قالیشویی قافل شدید و شب زمانی که روی تخت دراز میکشید، تا استراحت کنید. یک دفعه به خاطر میارید که فراموش کردید رزرو کنید. با توجه به اینکه کارتون هم عجله ایست. راحت ترین راه این است که از دنیای گوگل بهرمند شوید. مهم ترین مزایای یک قالیشویی آنلاین این است که شما در ساعت از شبانه روز که بخواهید میتوانید برای شستشوی فرشها و خشکشویی مبلمان ثبت سفارش نمایید. با شروع اولین ساعات کاری با شما تماس گرفته می شود و سفارش شما نهایی میگردد.

نکاتی که قبل سفارش آنلاین

مهم ترین نکاتی که قبل سفارش آنلاین باید به آن توجه کرد این است که

  • روزی که تمایل دارید فرش ها به قالیشویی منتقل شود را معین نمایید
  • قبل از آمدن کارشناسان اگر روی قالی وسیله ای سنگین است آن را جابجا کنید
  • حتما جاروبرقی بزنید

نحوه سفارش در قالیشویی آنلاین تهران

شما برای ثبت سفارش در قالیشویی ادیب برای شستشوی فرش هایتان اولین اقدامی که باید انجام دهید:

وارد صفحه سفارش آنلاین شوید. یا در همان ثفحه اول سایت گمی که پایین تر بیایید فرم ثبت سفارش را خواهید دید.

حال فرم را پر کنید و دقت کنید اطلاعات را درست وارد کردید. شماره تماس، نام، آدرس همچنین اگر دسته بندی نوع خدمات را میدانید، انتخاب نمایید. اگر که مطمعن نیستید نگران نباشید کارشناسان ما بعد از تماس با شما راهنمایی می کنند. در نهایت منتظر تماس از سمت قالیشویی باشید. قالیشویی ادیب هر روز از ساعت هفت و سی دقیقه صبح تا ساعت ده شب در دفتر ادیب آمادگی پاسخ گویی است. اگر در زمان ثبت سفارش به مشکل خوردید می توانید با شماره 4704-021 تماس بگیرید.

تخفیفات قالیشویی آنلاین ادیب

قالیشویی ادیب برای مشتریانی که سفارش آنلاین انجام میدهند. تخفیففات ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف شامل خدمات قالیشویی مانند شستشوی فرش، رفو و  ترمیم می باشد. شما با ثبت سفارش آنلاین بیست درصد تخفیف ویژه دریافت می کنید.

قالیشویی ادیب با ارائه تمامی خدمات قالیشویی مانند شستشوی فرش و موکت ، خدمات رفو و ترمیم، خشکشویی مبلمان درمنزل و خشکشویی اتومبیل در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. شعبات ما قالیشویی ادیب تهران که در تهران و حومه تهران، قالیشویی ادیب کرج که در استان البرز و حومه آن و قالیشویی ادیب تبریز که در استان  آذربایجان شرقی  است.