شعبه قالیشویی ادیب در سعادت آباد و شهرک غرب

یک قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب تهران. قالیشویی ادیب سعادت آباد فعالیت خود را با بهره گیری از بروز‌ترین تجهیزات شروع کرده است. ادیب تلاش کرده بهترین خدمات قالی شویی را داشته باشد. انواع فرش ماشینی و دستباف در هر ابعاد، ضخامت و جنس در این مجموعه شستشو داده می شوند.  قالیشویی ادیب به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین کارخانه های شستشوی فرش، در کشور شناخته شده است. تمامی مراحل شستشوی فرش شما را بدون عیب و نقص انجام میدهد.

شعبه شهرک غرب و سعادت آباد ادیب

همان قدر که به سرعت بالای خدمات‌ دهی اهمیت داده می شود. رضایت مشتری نیز برای ما اهمیت دارد. به همین علت تمامی مراحل شستشوی فرش بدون کم و کاست انجام می پذیرند. شعبه قالیشویی ادیب سعادت آباد دارای خدمات بی نظیری می باشد. به طوری که تمامی مشتریان نهایت رضایت را از کار آن داشته و بسیاری از آنها به مشتری ثابت ما تبدیل شده اند. از جمله دلایل موفقیت مجموعه در زمینه قالی شویی این است که در آن از به‌ روز ترین امکانات و تجهیزات برای شستشوی فرش استفاده می شود.

قطعا ماشین آلات قدرتمندی که برای شستشوی فرش پدید آمده اند و این کار را به صورت استاندارد انجام می دهند. خدمات بهتری در مقایسه با نیروهای انسانی خواهند داشت. مجموعه از بخش های مختلفی به وجود آمده است که در هر بخش یکی از مراحل قالیشویی به طور کامل انجام می پذیرد. در نتیجه می توان گفت که در قالیشویی ادیب سعادت آباد بدون آنکه آسیبی به فرش شما وارد آید، شستشوی آن فورا و در نهایت کیفیت انجام می گیرد.

 

خدمات قالیشویی ادیب

از خدمات قالیشویی ادیب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی فرش‌های دستباف و ماشینی و موکت
  • رفو و ترمیم ریشه، شیرازه، نوار چرمی و سوختگی
  • پرداخت ساده و برجسته انواع فرش دستباف و تابلو فرش
  • خشکشویی انواع مبل، صندلی و خوشخواب
  • خشکشویی فرش ماشینی، فرش دستباف و موکت
 
قالیشویی ادیب سعادت آباد و شهرک غرب

 

شماره تماس شعب سعادت آباد و شهرک غرب

۰۲۱-۸۸۰۹۵۲۵۲

۰۲۱-۸۸۳۶۵۲۵۲

۰۲۱-۸۸۳۶۳۷۳۷

خط ویژه قالیشویی ادیب

021-4704

گارانتی خدمات قالیشویی ادیب سعادت آباد

تمامی خدمات قالیشویی ادیب شامل ضمانت نامه کتبی و گارانتی می‌باشد. چنانچه بعد از شستشوی و انجام خدمات، از خدمات رضایت نداشتید. یا اینکه خسارتی به شما وارد شد. کافیست با شماره چهار رقمی تماس گیرید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به شکایت شما رسیدگی خواهند کرد. توجه داشته باشید که مدت اعتبار این گارانتی تا یک هفته می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *