قالیشویی هم قالیشویی های قدیم

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین ضرب المثلهایی که در اطرافمان میشنویم این است که هر چیزی را میتوانیم با خودش در قدیم مقایسه کنیم و قدیمی را برتر بدانیم برای مثال قالیشویی هم قالی شویی های قدیم!
در حقیقت امر همیشه این عبارتها صادق نیستند چرا؟ ممکن است در برخی موارد آنقدر نسخه امروزی دچار تغیر و پیشرفت شده باشد که اصلا قابل مقایسه با گذشته خود نباشد چه برسد به این که در قدیم بهتر بوده است.

واقعیت این ضرب المثل چیست؟

واقعیت این است که این ضرب المثل بیشتر به جهت دیگری بیان میشود .منظور تغیرات و پیشرفت و بهتر بودن نیست.بلکه منظور صداقت در کار، وجدان ، کیفیت کار،مشتری مداری و حق قائل شدن برای وی و… است که در قدیم این موارد بیشتر رعایت میشده است. قالیشویی-های-قدیمی در زمان گذشته تمام دغدغه فروشنده و صاحب کار این بوده است که تمام تلاش خود را بکند تا بهترین نتیجه را تحویل مشتری بدهد در زمان حال کمتر به چشم میخورد. و با کمی فکر متوجه میشویم ، زمانی که در امری صداقت یا وجدان دیده نمیشود برای مثال میگوییم کار هم کارهای قدیم!

قالیشویی هم واقعا قالیشویی های قدیم!

washing-carpet-قالیشویی-مدرن
washing-carpet-قالیشویی-مدرن
حالا  وقتی میگوییم قالی شویی هم قالی شویی های قدیم منظور پیشرفت ،سرعت عمل و…نمیباشد بلکه آیا امروزه هم مانند گذشته برای مثال در قالیشویی ها وجدان کاری وجود دارد؟ حق همیشه با مشتری است؟ پایبندبه قوانین هستیم؟ کار ضمانت میشود؟ و… زمانی که یک قالیشویی با تجربه و قدیمی در طولانی مدت به کار خود ادامه دهد و همراه با اینکه پیشرفت نیز داشته باشد و جزو به روز ترین ها در عین حال قدیمی ترنین ها باشد این یک روش و کار اصولی است.
  • از کجا قالیشویی پایبند به قوانین را تشخیص دهیم؟
  • آیا حقی برای مشتری قائل شده است؟برای مثال تحویل ضمانت نامه
  • آیا در زمانهای شلوغ و ترافیک هم پاسخگوی مشتریان است؟
  • ایا نتیجه کار دارای کیفیت بالایی است؟
  • آیا قالیشویی مورد نظر مشتریان خاص دارد که همیشه وفا دار باشند؟

قالیشویی هم قالیشویی ادیب !

با چند سوال ساده میتوانیم در هر صنف و قشری نسخه خوب و در عین حال قدیمی را پیدا کنیم! امیدواریم هیچ گاه پس از امتحان چیزی حسرت نسخه های قبلی آنرا نخورید!

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *