نکات حیاتی برای شستن مبل

در تمام امور زندگی یکسری قوانین کلی وجود دارد که همه باید آنها را فرابگیرند. ممکن است در خیلی از موارد اطلاعات خاصی نداشته باشیم اما بهتر است اصول اولیه را بدانیم. همه ی ما در منزل فرش و مبل داریم. بنابراین چه بهتر است اطلاعات کلی و اصولی از نحوه نگهداری آنها و مهم تر ، شستشوی آنها داشته باشیم تا زمانی خواستیم قالیشویی یا شستشوی مبل انجام دهیم بی اطلاع و دور از همه چیز شروع به انجام کار کنیم.
مواردی مهم و حیاتی  برای شستن مبل وجود دارد که در صورت عدم رعایت آنها مبلمان از هر نو جنس یا مقاومتی باشد آسیب میبیند. در گذشته مقالات فراوانی در سایت برای نگهداری و اصول اولیه ی شستشوی مبل یا فرش درج شده است. اما در این مقاله قوانین کلی شستن مبل را توضیح میدهیم تا بهترین نتیجه را پس از شستشو دریافت کنیم.

بایدها و نباید های شستن مبل در منزل

1- در ابتدا بگوییم که قبل از اقدام به شستن مبل مثل همیشه نوع و جنس و به طور کلی از میزان مقاوت پارچه ی روی مبل مطمئن شوید. 2- باتوجه به اطلاعاتی ک در مرحله قبل کسب کردید و مشاوره با فروشنده مبل و متخصصان یا قالی شویی ها بهترین پاک کننده را انتخاب کنید. جلوگیری-از-پوسیدگی-فرش-قالیشویی-ادیب از این مرحله نکات و موارد مهم را برای شستن مبل را بیان خواهیم کرد. این نکات برای هر مبل با هر جنسی یکسان و ثابت است. 3- در حین شستن مبل به هیچ وجه پارچه مبل را بیش از اندازه خیس نکنید.(تنها رطوبت برای تمیز کردن مبل کافی است.) 4- برای شستن مبل بهتر است با استفاده از کف حاصل از مواد پاک کننده تمیز کنید به این صورت زودتر و با آسیب کمتری مبل شسته میشود. 5- هر قسمت از مبل که تمیز و شسته شد بلافاصله با آب معمولی قسمت مورد نظر را مرطوب کنید تا مواد شوینده روی سطح مبل نماند در آینده که مبل خشک شود دچار لکه های سفید میشود. 6- پس از اتمام شستشو حتما مبلمان را خشک کنید . این مورد بسیار مهم است که به هیچ وجه مبل را در حال رطوبت و خیس رها نکنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *