نکات مهم تمیز کردن لکه چرب

در مقالات متعدی درباره ی شستن لکه چرب و روغنی بیان شده است. اما نکات حیاتی برای حذف اینگونه لکه ها وجود دارد که در صورت عدم رعایت این موارد ممکن است لکه های چرب به هیچ وجه پاک نشوند.بنابراین قبل از شروع به قالیشویی باید این موارد را انجام داد.
لکه های چرب خاصیتی دارند،سطحی که روی آن قرار دارند را اشباع میکنند و تازمانی که چربی اضافی را پاک نکنیم هر اندازه آب روی لکه بریزیم قطرات اب روی سطح لکه باقی میمانند.

نحوه حذف چربی از پارچه یا فرش

1- یکی از مهمترین موارد در پاک کردن لکه های چرب این است که ابتدا چربی اضافی را کاملا باید از سطح مورد نظر پاک کنیم. و سپس اطمینان حاصل کنید که تمام چریی اضافی را برداشته ایم. شستشوی-لکه-چرب-قالیشویی 2- در مرحله بعد با لبه ی نرم چاقو یا قاشق سطح چربی را بتراشید.(با این کار محدوده ی مورد نظر را از حالت اشباع خارج میکند و در ادامه آب و مایعات پاک کننده به سطح زیرین میرسند.)

نحوه پاک کردن لکه چرب

3- برای تمیز کردن لکه چرب یا روغنی یک پارچه ضخیم یا اسکاج تهیه کرده و آنرا به مواد پاک کننده آغشته کنید و به آرامی روی لکه بکشید.

پاکسازی لکه چرب

4- با استفاده از مواد اسیدی طبیعی در منزل ادامه کار را انجام خواهیم داد. سرکه سفید،نوشابه یا لیمویی تهیه کرده و مقداری از یکی از آها روی لکه بریزید به طوری که سطح لکه کاملا با آن پوشیده شود. اجازه دهید مدتی روی لکه بماند تا خاصیت اسیدی خود را اعمال کنید و به این ترتیب بافت چربی لکه از هم جدا خواهد شد. تا اینجای کار نکات یکسان و مهم برای از بین بردن و نحوه پاک کردن لکه چرب بیان شد از اینجا به بعد با یک لکه ی معمولی روبه رو هستیم و میتوان با با توجه به نوع و جنس سطح و میزان عمق لکه مواد پاک کننده تهیه کرد و لکه را شستشو داد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *