ویژگیهای جالب فرش گبه ماشینی!

فرش گبه از انواع فرشهایی است که طرفداران زیاد اما خاص خود را دارد و امروزه گونه ماشینی این فرش زیاد شده است و از نظر رنگ و طرح دارای تنوع بیشتری است . فرش گبه ویژگیهای منحصر به فردی دارد که در ادامه مطلب خواهیم خواند و باید قبل از قالیشویی و شستشوی فرش گبه ، درباره آن اطلاعاتی داشته باشیم.

فرش گبه ماشینی چیست؟

فرشهای دستبافت گبه معمولا دارای طرح و نقشه از پیش تعیین شده و مشخصی نیست. و معمولا طرحهایی مانند انسان،پرندگان و حیوانات و..در آن استفاده میشود. پرفروشترین-فرش-گبه-قالیشویی

تفاوت فرش ماشینی گبه و فرش های دستبافت گبه

فرشهای ماشینی گبه نیز مانند فرشهای دستبافت بوده و از آنها ایده میگیرند.اما دارای تفاوتهای مهمی هستند .فرشهای ماشینی گبه سنگینتر و ضخیمتر بوده و همینطور دارای قیمت بسیار کمتری هستند. و این نوع فرشها برخلاف فرشهای دستبافت گبه کاملا از ماشین استفاده میشود. برای بافت این نوع فرشها از سه نوع نخ استفاده میشود : اکلریک ،پلی استر و بی سی اف فرش-ماشینی-گبه-قالیشویی اگر از نخ اکلریک در فرش گبه استفاده شود ، آن فرش در بالاترین کیفیت است و به ترتیب  اگر از نخهای پلی استر یا بی سی اف استفاده شود از کیفیت پایینتر و قیمت کمتری برخوردار هستند.

فرش گبه یا گلیم

فرشهای گبه شباهت زیادی به فرش گلیم داشته  و بسیاری از افراد این نوع فرش را گلیم میخوانند. قیمت-فرش-گبه-قالیشویی

نگهداری فرش گبه

اگر فرش گبه در منزل دارید و یا قصد خرید آنرا دارید باید در نگهداری آن بسیار دقت کرده و روشهای اصولی از نگهداری آنرا بیاموزید.

گبه های هندی یا گبه ایرانی؟

OLYMPUS DIGITAL CAMERA معمولا گبه هندی شباهت زیادی با گبه ایرانی داشته و از ایرانی ها تقلید میکنند اما یکی از مهمترین تفاوت آن در کیفیت،الیاف و پشم به کار رفته در آن . الیاف و پشم در فرش گبه ایرانی بسیار بادوام و مرغوب و همینطور نرم تر است.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *