تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به فرشبافان سنقر و کلیایی پرداخت می‌شود

به نقل قالیشویی ادیب از گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران (عصر فرش) ، به نقل از تسنیم ، محمدناصر معصومی‌زاده در کرمانشاه اظهار داشت: فرش سنقر و کلیایی یک برند جهانی محسوب می‌شود و زمانی در کشورهای خارجی دارای نمایشگاه بوده اما مدتی دچار فراز و نشیب شده است.

وی با بیان اینکه کمیته آسیب‌شناسی برای حوزه فرش سنقر و کلیایی تشکیل و مواردی استخراج شده است، عنوان کرد: کارگاه متمرکز فرش سنقر در این شهرستان راه‌اندازی شده و مقرر شده که نمایشگاه دائمی فرش در آنجا دایر شود.

معصومی‌زاده با اشاره به اینکه ورشکستگی در زمینه فرش سنقر ناشی از عدم مدیریت در دوره‌های گذشته بوده است، گفت: این حوزه اکنون دارای هیئت مدیره قوی است و در روستاها به طور مستمر دوره‌های آموزشی فرش‌بافی برگزار می‌شود.

تسهیلات-میلیونی-فرش-قالیشویی

فرماندار سنقر و کلیایی یکی از آسیب‌های فرش سنقر و کلیایی را به روز نبودن نقشه‌ها عنوان کرد و افزود: تولیدات فرش این شهرستان برای جذب بازار باید به روز باشد زیرا نقشه‌های قدیمی بازارپسند نیست و در دوره‌های آموزشی در عین حفظ اصالت، نقشه‌های به‌روز آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به فرشبافان بیان کرد: تاکنون حدود دو میلیارد تومان تسهیلات در زمینه فرش و گلیم پرداخت شهرستان پرداخت شده ‌اما در برخی موارد مشکل وثیقه یا عدم تأمین اعتبارات در بانک‌ها وجود دارد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *