بهترین تراکم فرش کدام است؟

اگر تا به حال برای خرید فرش اقدام کرده باشید حتما کلمه تراکم را یک بارحداقل شنیده اید. تراکم یکی از موارد مهم در فرش است که هنگام خرید فرش مناسب باید مورد توجه باشد.تراکم فرش رابطه مستقیمی با استحکام و کیفیت فرش داشته و در نهایت موثر بر شستشو و قالیشویی نیز میباشد.

دو نوع تراکم فرش وجود دارد:

تراکم عرضی فرش:

تعداد شانه یا گره را در هر متر مربع از عرض فرش ،تراکم عرضی فرش یا همان شانه فرش مینامند.

تراکم طولی فرش:

تعداد شانه یا گره را در هر متر مربع از طول فرش ،تراکم طولی فرش مینامند. تشخیص-تراکم-فرش-قالیشویی

رابطه ی تراکم فرش و کیفیت

هر اندازه تراکم فرش بیشتر باشد ، فرش دارای نقشهای ریزتر و سفت تر میباشد. بالاترین شانه فرش 1200میباشد و همچنین بالاترین تراکم فرش 3600 است. هر چه تراکم و شانه فرش بیشتر باشد ارتفاع نخ خواب کمتر و فرش از لطافت و انعطاف بیشتری برخوردار میشود. فرشهای 700شانه دارای ارتفاع خاب بیشتر و لطافت و نرمی زیادتری دارند. شانه-فرش-قالیشویی اما تمام این امور تخصصی بستگی زیادی به نیاز شما دارد.
  • ممکن است فرش بسیار بادوام ، زیبا و باکیفیت عالی برای پذیرایی خود در نظر دارید بدین صورت باید با فروشنده مشورت کرده و نیاز خود را مطرح کنید که باتوجه به تراکم و درخواست بهترین فرش ارائه میگردد.
  • خیلی از مواقع هم فرشی برای تزئین میخواهیم و کیفیت بالای آن در اولویت نیست بدین صورت باتوجه به بودجه بهترین تراکم فرش ارائه میگردد.
خرید-بهترین-فرش-قالیشویی

انتخاب رنگ مناسب فرش

فرش ها امروزه رنگهای بسیار متنوع و جذابی دارند. علاوه بر زیبایی رنگ و جذاب بودن آن باید در حین خرید فرش به نکات مهمی توجه کنیم که پشیمان نشویم. رنگهای روشن بسیار زیبا هستند و فضای خانه را وسیعتر و بهتر نشان میدهند اما اگر فضایی جدا برای فرشهای روشن ندارید و احتمالا توانایی تمیز نگهداشتن مداوم آنهارا ندارید بهتر است رنگ بسیار روشن تهیه نکنید. ادامه مطلب را در مقالات بعدی ما بخوانید..

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *