تخفیف ویژه قالیشویی

امروزه همه ی اجناس و خدمات هزینه هایشان افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر موسسه ها و مراکز ارائه محصولات و خدمات در رغابت با هم نیز هتسند، بنابراین تخفیفات و شرایط ویژه ای ایجاد کرده اند تا مشتریان خود را راضی نگه داشته و در این بازار سربلند شوند.

قالیشویی ادیب نیز تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که به سه مدل کلی:  باشگاه مشتریان و تخفیفات درصدی، تخفیف کلی برای همه ی مشتریان وجود دارد:

باشگاه مشتریان :

مشتریانی که دارای کد اشتراک هستند به میزانی که قالیشویی در نظر گرفته است، تخفیفاتی شامل آن ها می شود که در باشگاه مشتریان به صورت کامل توضیح داده شده است.

به صورتی که کارت های مخصوصی به برخی از مشتریان دارای کد اشتراک داده می شود که می توانند از مراکز خرید، استخرها، مراکز خدماتی، تفریحی، رستوران، مراکز آموزشی، مراکز ورزشی، خدمات خودرو نام برده شده، تا حد مجاز استفاده کنند.

تخفیف 20% قالیشویی:

تخفیف ویژه قالیشویی,تخفیف سفارش آنلاین,شستشوی فرش ارزان,قالیشویی ادیب, کارخانه قالیشویی ادیب
تخفیف ویژه قالیشویی,تخفیف سفارش آنلاین,شستشوی فرش ارزان,قالیشویی ادیب, کارخانه قالیشویی ادیب

به طور کلی اگر مشتریان هر نوع سفارشی ازجمله: شستشوی فرش تا شستشوی مبل و شستشوی موکت و.. را از طریق آنلاین انجام دهند، از مبلغ کلی سفارش آنها 20% کسر خواهد شد.

تنها در صورتی که سفارش خود را از طریق سایت قالی شویی، در قسمت سفارش آنلاین ثبت نمایند.

تخفیفات برای مشتریان قدیمی:

یکی از پرطرفدارترین تخفیفات قالیشویی ادیب، تخفیفات درصدی قالیشویی است. اکثر مشتریان قالیشویی ادیب، قدیمی و با سابقه هستند بنابراین اغلب سفارشاتشان طی یک سال تکرار شده است و از مشتریان ثابت قالیشویی هستند.

بنابراین برای این عزیزان، قالی شویی ادیب تخفیف ویژه در نظر گرفته است، به صورتی که از سفارشات بعدی یک مشتری، مبلغی کثر خواهد شد.

برای مثال: اگر مشتری دوبار سفارش آنلاین را در یک سال ثبت نماید، خشکشویی یک دست مبلمان هفت نفر را به رایگان دریافت خواهد کرد. باتوجه به شرایطی که ذکر شده در برخی سفارشات علاوه بر کثر مبلغ و یا هدیه قالیشویي،کارت های استفاده از خدمات رفاهی و تفریحی نیز اهدا می شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

QR مقاله تخفیف ویژه قالیشویی
QR مقاله تخفیف ویژه قالیشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *