تولید سالانه ۱۴ هزار مترمربع فرش دستباف

به گزارش قالیشویی ادیب به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جلسه کارگروه فرش استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، به تولید سالانه ۱۴ هزار مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: بافت این میزان فرش حدود ۱۷ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد سودآوری داشته است.

وی تعداد قالی بافان فعال تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۳ هزارو ۸۰۰ قالی باف اعلام کرد و افزود: بیشتر این قالی بافان بیمه هستند.

صادقی تصریح کرد: این نهاد با شناسایی طرح‌های روز و موردنیاز بازار، تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح‌های قالی‌بافی مددجویان و فروش فرش‌های تولیدی آن‌ها در خارج از استان باقیمت بالاتر، تلاش کرده بیشترین سود را نصیب مددجویان بافنده تحت حمایت کند.

فرش-دستبافت-قالیشویی

وی با اشاره به اینکه استعداد سنجی قالی‌بافان و مشاوره شغلی آن‌ها به‌صورت چهره به چهره از رویکرد‌های اساسی این نهاد در ایجاد طرح‌های قالی‌بافی است، گفت: پس از طی این مراحل متقاضیان بافت فرش برای انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحد‌های مربوطه معرفی می‌شوند که با تهیه امکانات نقشه و مواد اولیه موردنیاز توسط کمیته امداد، طرح راه‌اندازی شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

تولید سالانه ۱۴ هزار مترمربع فرش دستباف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *