حذف لکه آدامس از روی مبل یا پارچه

در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه آثار و ساییدگیهای آدامس را از روی مبل یا پارچه کاملا پاک کنیم.و یا اگر لکه آدامس روی فرش باشد بتوان قالیشویی را انجام داد.
اینکه مدت زمان زیادی لوازم و اثاثیه منزل را تمیز نگه داریم کار آسانی نیست.هر فردی که ادعا میکند چندین سال است که برای مثال مبلمانی تمیز دارد حتما بدانید که برخی از ترفنهای شستشوی مبل و تمیز کردن آنرا میداند. در کل برای از بین بردن لکه های عمیق و سمج زمان زیادی باید صرف کنیم.

چگونه لکه آدامس را پاک کنیم؟

زمانی که با لکه چسبنده آدامس روی مبل مواجه شدید به هیچ وجه نگران نباشید .زیرا برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و راه حل پاک کردن لکه آدامس نیز پیش ماست. پس از برخوردن با لکه آدامس در اسرع وقت اقدام به پاک کردن آن کنید.(زمان در ازبین رفتن لکه آدامس بسیار مهم است.) پاک-کردن-لکه-آدامس-از-مبل-قالیشویی چندین راه برای از بین بردن اینگونه لکه های چسبنده وجود دارد . که ساده ترین راه که به سرعت به ذهن همه میرسد این است که چاقویی برداشته و با آن آدامس را برداریم و سپس آثار آنرا با مواد شوینده پاک کنیم. این راه ممکن است در برخی موارد خوب باشد.اما مسلما لکه کاملا پاک نمیشود و به پارچه ی زمینه ی لکه بسیار فشار وارد میشود و ممکن است خراب شود. یکی از راه های موثر و مهم فریز کردن لکه آدامس است.با گذاشتن یخ روی لکه آدامس و فریز کردن آن به راحتی آدامس برداشته میشود. اما یک راه جدید این است که با نوار چسب لکه آدامس را پاک کنید. یک چسب قوی تهیه کنید و یک سر آنرا روی لکه آدامس گذاشته و سر دیگر آنرا به وسیله ای محکم در منزل بچسبانید و اجازه دهید زمانی بگذارد بدین صورت طی گذشت زمان کم کم لکه آدامس از روی پارچه بلند میشود. اگر مقداری از لکه آدمس باقی ماند در ادامه باید باقی مانده را پاک کنیم. آثار لکه را میتوان با استفاده از مواد شوینده متناسب با پارچه مبل کاملا از بین برد و سپس روشهای گفته شده را میتوان در ادامه انجام داد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *