فرش ۶۰۰ متر مربعی ریزبافت جهان

به نقل قالیشویی ادیب از ایرنا، منصور علیپور، روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: بافت 2 تخته فرش 600 متر مربعی در ابعاد 20 *30 و 2 تخته فرش 400 متر مربعی در ابعاد 20 * 20 از 8 سال پیش برای اولین بار از نظر نوع و اندازه در تبریز آغاز شده است.
وی اظهار داشت: بافت فرش های 400 مترمربعی حدود 2 ماه پیش تکمیل شده و کار بافت فرش های 600 مترمربعی نیز در مراحل پایانی است و تا یک ماه آینده تکمیل می شود.
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب,قالیشویی مجاز
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب,قالیشویی مجاز
مدیرعامل شرکت آلتین فرش تبریز با بیان اینکه این فرش ها با سرمایه گذاری عظیم زاده بافته می شود، یادآوری کرد: این فرش ها پس از اتمام مراحل بافت و آماده سازی در نمایشگاه بین المللی فرش تهران با حضور رئیس جمهوری رونمایی می شود. علیپور با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی فرش تهران از یکم تا هفتم شهریور برپا می شود، ادامه داد: این فرش ها در مجموع 2 هزار متر مربع بوده و با توجه به اینکه طرح و نقشه همه آن ها یکی است می توان آن ها را در یک فضا استفاده کرد. وی یادآوری کرد: در بافت این فرش ها روزانه حدود 180 نفر به صورت 2 نوبته در کارگاهی به مساحت 600 متر مربع کار می کنند. تولید کننده فرش های 600 متر مربعی تبریز گفت: این فرش ها ریز بافت بوده و در 55 رج بافته می شود و در بافت آن 70 درصد از ابریشم و 30 درصد پشم کره ای استفاده شده است. علیپور، افزود: طرح این فرش ها در مکتب تبریز و گل و بوته بوده و در بافت آن 70 رنگ به کار رفته است. وی با اشاره به اینکه تمام مراحل آماده سازی بافت تا تکمیل فرآیند بافت این فرش ها منحصر بفرد است، گفت: تعدادی از این فرش ها نیز پس از رونمایی در نمایشگاه بین المللی فرش تهران در نمایشگاه بین المللی فرش تبریز نیز که یکم تا پنجم مرداد برگزار می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *