لکه برداری و قالیشویی

در مقالات گذشته برخی از مراحل قالیشویی رابه اختصار توضیح دادیم از جمله :بررسی و آنالیز فرش،تثبیت رنگ فرش،خاک گیری فرش

در این مطلب دیگر مراحل مهم و قابل توجه قالی شویی را خواهیم گفت.حتی افراد عادی هم بسیار خوب است هر چند اطلاعات محدودی نسبت به قالیشویی داشته باشند.
عنوان مقاله لکه برداری ذکر شده است،زیرا از جمله مهمترین مراحل شستشوی فرش،لکه گیری است و به طورکلی بسیاری از افراد به همین علت فرشهایشان را به قالیشویی ها میسپارند ، زیرا فرش نیاز به شستن دارد. بسیاری از افراد از نحوه ی لکه برداری سوال میکنند و درخواست دارند این عمل را خود در منزل انجام دهند. مقالات زیادی درخصوص شستشوی انواع لکه ها از فرش بیان شده است.مانند:شستن لکه چرب ، حذف لکه چای و… بسیاری مقاله که با جستجو عنوان لکه در سایت میتوانیم اصول و نحوه ی حذف آنهارا مطالعه کنیم. ادامه مراحل شتشوی فرش در قالیشویی: لکه برداری شستشوی فرش(قالیشویی) آبکشی اسلامی خشکشویی فرش اتوکشی

لکه برداری

فرش در مرحله لکه برداری، تمام فرش با جزئیات بررسی شده و جنس آن آنالیز میشود.و لکه زدایی شروع میشود. لکه هایی که بسیار متفاوت هستند جداگانه بررسی شده و راه حلی برای آن ارائه میشود.

شستشوی فرش و آبکشی اسلامی

در این مرحله فرش با آب و مواد مشخص شده از قبل شستشو میشود .نکته ای که وجود دارد این است که به شیوه اسلامی شسته میشود تا در صورت لازم فرش پاک گردد.

خشکشویی فرش

خشکشویی و اتوکشی فرش از مهمترین مارحل است! اگر تمام مراحل کاری انجام شود اما تا آخر انجام نشود ارزش کار کم است. بنابراین مراحل آخر که همان خشکشویی و اتوپرس است به کیفیت شستشوی فرش بسیار کمک کرده و فرش حالت شکسته و چین  پیدا نمیکند. و همینطور مرطوب تحویل مشتری داده نمیشود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *