نحوه تمیز کردن فرشهای قدیمی یا فرسوده

برای شستن فرش قدیمی و همینطور از بین بردن لکه های چسبنده،از بین بردن حالت استاتیک فرش و یا حذف لکه های عمیق قبل از قالیشویی کلی، نیاز به اصول حرفه ای است که در ادامه میخوانیم.
به طور کلی برای روشن کردن سطح بیرونی فرش ترفندهایی لازم است انجام دهیم. مقدار مناسب اندازه فرش آب نمک درست کنید .(آب نمک بیش از اندازه شور یا  بینمک نباشد.) پارچه ای به آب نمک آغشته کرده و سپس بر سطح فرش مالش دهید. اگر فرش نیاز به قالی شویی دارد میتوان بعد از انجام مراحل بالاشستشوی کلی را انجام داد. شستشوی-فرش-قدیمی یک فنجان آمونیاک  را در یک لیتر آب مخلوط کنید . پارچه یا دستمالی تهیه کرده و سپس به این ترکیب آغشته کنید و ابتدا پارچه را روی نقاطی که آلودگی بیشتری دارد بکشید و سپس تمام سطح فرش را تمیز کنید. نکته: اجازه ندهید فرش بیش از اندازه خیس شود. در هر مرحله شستشو،بگذارید فرش خشک شود تا نتیجه کار را مشاهده کنید. شستشوی-فرش-عتیقه-قالیشویی

حذف لکه های چسبنده از سطح فرش

ابتدا یک چنگال بردارید و بر روی لکه چسبنده بکشید تا متوجه میزان عمق و چسبندگی آن شوید. تکه های یخ را روی لکه بگذارید تا کاملا فریز شود .( در این حالت چسبندگی به راحتی قابل جدا شدن است.) اگر در حین جداسازی لکه متوجه شدید قسمتی از آن هنوز حالت چسبندگی زید به فرش دارد دوباره یخ را بگذارید و سپس کار را ادامه دهید. و در آخر شستشوی کلی فرش را انجام دهید.

از بین بردن حالت اصطکاک فرش

یک فنجان مایع نرم کننده را در سه فنجان آب ترکیب کنید و این مخلوط را در اسپری ریخته و سپس آنرا بر روی تمام سطح فرش به مقدار اندک اسپری کنید. Rug-Cleaning-شستن-فرش-قدیمی اگر فرش بسیار قدیمی یا فرسوده است و از شستشوی آن اطمینان ندارید بهتر است ابتدا برای شستشوی آن با متخصصان فرش یا قالیشویان مشورت کنید در غیر این صورت فرش را به قالی شویی معتبری بسپارید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *