تمیز کردن فرش شرقی

اگر در اتاق نشیمن ، لابی هتل و یا به طور کلی منزل ، فرش شرقی داشته باشید ، بسیار مفید است اطلاعاتی راجع به نحوه نگهداری،شستشو و قالیشویی اینگونه فرشهای با ارزش کسب کنیم.
از آنجایی که فرش شرقی بسیار ظریف ، مهم و گرانبها است متخصصان فراوانی در این حوزه هستند. تمیز کردن فرش شرقی در محدوده خلاص شدن از شر خاک و غبار از فرش جز مرحله ی نگهداری فرش است.زیرا اگر فرش به طور مرتب تمیز شود و گرد و غبار از سطوح آن پاک گردد عمر فرش بیشتر شده و تمیز تر میماند. قالیشویی-فرش-شرقی اگر قالیچه شرقی خود را حرفه ای تمیز کنید سالهای سال میتوان آنرا حفظ کرد.(این یک ایده هوشمند برای صاحبان فرش شرقی است.) متخصصان فرش های شرقی برای تمیز کردن این نوع فرش ها ، پارچه هایی با جنس خاص را در نظر گرفته اند از جمله: پارچه هایی از جنس :ابریشم ،پنبه و یا پارچه ای که از خود پرز تولید نکند و یا باعث به هم ریختگی الیاف و رنگ این نوع فرشها نباشد. نحوه-شستن-فرش-شرقی-قالیشویی اما این مهم است که چگونه با ابریشم،الیاف ظریف،پنبه و… کار کنیم؟ چند نکته ی ساده برای نگهداری و شستشوی فرش شرقی وجود دارد:
  • فرشهای شرقی از الیاف بسیار حساس و ظریف تشکیل شده اند .بنابراین یک برنامه منظم برای گردگیری این نوع فرشها در نظر بگیرید و مرتب آنرا تمیز کنید.
  • به هیچ وجه فرشهای شرقی و دستبافت را پس از شستشو به صورت عمودی پهن نکنید، ممکن است باعث ترکیب شدن رنگ فرش یا زرد شدن رشه های فرش شود.
  • از خیس شدن بیش از حد فرش بپرهیزید.
  • فرش را در حالت خیس رها نکنید.
  • فرش دستبافت یا ابریشم را در جهت خواب فرش جارو بکشید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *