نحوه نگهداری فرش بافتنی

فرشهای بافتنی به علت اینکه از تار و پود مختص به خود ساخته میشود بدین صورت با ایجاد کوچکترین لکه و آلودگی آسیب زیادی به فرش وارد خواهد شد . قالیشویی یا شستن اینگونه فرشها باید با روش خاصی انجام گردد. و آگاهی از نوع بافت و نخ یا تار و پود به کار برده شده بسیار مهم است.
اگر فرش یا لباس بافتنی در منزل دارید موارد زیر را حتما رعایت کنید و به آنها عمل کنید تا علاوه بر افزایش عمر بافت از آسیب به فرش جلوگیری خواهد شد. 1- به طور کلی بافت نبایدبه هیچ وجه در محیط مرطوب یا خیس نگهداشته شود.و همیشه سعی کنید اینگونه فرشهارا خشک نگه دارید.
فرش-رنگی-قالیشویی
اگر به هر علتی فرش بافت مرطوب شد به سرعت محل مورد نظر را کاملا خشک کنید. 2- اگر لباس بافت دارید زمانی که میخواهید از عطر استفاده کنید به هیچ وجه از زدن عطر به طور مستقیم روی بافت خودداری کنید. 3- لباس و یا فرشهای بافت را هر چند وقت یک بار تکان دهید.( فواصل زمانی خاکگیری فرش بافت باید کوتاه باشد.) 4- اگر لکه یا آلودگی روی بافت ایجاد شد ابتدا سطح آلودگی را تشخیص دهید.( بافت از لایه های مختلف و زیادی تشکیل شده و باید هر آلودگی را از هر سطح جداگانه شستشو دهید تا گرد و غبار یا آلودگی به تمام فرش انتقال پیدا نکند.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *