قالیشوی ادیب پاسداران

کارخانه قالیشویی ادیب از معتبرترین قالیشویی‌های کشور می‌باشد، که در شعبات متعددی در سراسر تهران از جمله پاسداران است. قالیشویی ادیب پاسداران به مشتریان عزیز خدمات قالیشویی، شستشوی مبل، رفوی فرش و… را ارائه می دهد. ادیب با بیش از نیم قرن سابقه درخشان جزء قالیشویی‌های برتر کشور می باشد.

در قالیشویی ادیب پاسداران فرش ها در شرایطی کاملا استاندارد، باتوجه به نوع و جنس فرش، شستشو و خدمات لازم انجام خواهد می‌شود. کلیه ی خدمات، مطابق با اصول قالیشویی و تکنیک های قالیشویی، انجام خواهد شد. در کارخانه از مواد شوینده مناسب و استاندارد برای شستشوی فرش استفاده می‌شود. پس از اتمام مراحل شستشو، فرش ها به سالن گرمخانه منتقل می شوند. فرشها در شرایطی کاملا استاندارد و در دمای مناسب، کاملا خشک خواهد شد.

 

 

قالیشویی ادیب پاسداران

قالیشویی ادیب

آیا تا به حال برای شستشوی فرش های خود را به قالیشویی سپرده اید؟ قالیشویی ادیب همیشه با استفاده از نیروی انسانی ماهر و تخصص بالا، قالی های شما را به بهترین نحو شستشو می‌دهد. موضوعی که ادیب به آن توجه می‌کند، این است که اصول استاندارد و صحیح را هنگام شستشوی فرش رعایت می‌کند. فاکتور هایی که در شستشو فرش مهم است، محل شستشو، آب مصرفی، محل خشک کردن و نوع مواد شوینده می باشند. شستشوی فرش در قالیشویی، به نکات مختلفی وابسته است. فرش نه تنها جزئی از متریال داخلی خانه محسوب می‌شوند بلکه برای زیبایی ظاهر خانه استفاده می‌شوند. فرش به عنوان یک وسیله با ارزش برای خانه به نگهداری صحیح نیاز دارد.

بنابراین اگر فرش های خود را برای شستشو به قالیشویی ادیب منتقل می کنید، خیالتان راحت باشد چرا که، قالیشویی ادیب پاسداران به روش صحیح شستشوی فرش توجه می‌کند. انتخاب یک قالیشویی مناسب و معتبر به شما در شستشوی فرش کمک می کند.

 

شماره تماس‌های شعبه پاسداران

 

۰۲۱-۲۲۲۸۰۰۰۷

۰۲۱-۲۶۱۱۸۰۰۰

۰۲۱-۲۶۱۱۷۰۰۰

شماره تماس خط ویژه

 

021-4704

کیفیت خدمات

همان قدر که به سرعت بالای خدمات‌ دهی اهمیت داده می شود. کیفیت خدمات نیز حائز اهمیت می‌باسد. همچنین رضایت مشتری نیز برای ما اهمیت دارد. به همین دلیل است که  تمامی مراحل شستشوی فرش بدون آنکه آسیبی به آن برسد.  انجام می‌شود. مجموعه قالیشویی ادیب دارای خدمات بی نظیری و درجه یک می‌باشد. تا جایی که تمامی مشتریان نهایت رضایت را از کار آن داشته باشند. همین امر باعث شده بسیاری از آنها به مشتری ثابت ما تبدیل شوند. از جمله دلایل موفقیت مجموعه در زمینه قالیشویی این است که در آن از بهترین امکانات و تجهیزات برای شستشوی فرش استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *