لکه های رنگی را به راحتی پاک کنید

وجود لکه های رنگی روی فرش یا مبل و همینطور لباس امری طبیعی و انکار ناپذیر است. به دلایل مختلف ممکن است لکه های رنگی و سخت ایجاد شوند و در این صورت پاک کردن و قالیشویی آنها حائز اهمیت میشود.

در ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنیم زیرا ممکن است این نوع لکه ها روی لباسی با ارزش یا فرشی گران قیمت ایجاد شده باشند و ما نیز با عجله اقدام به شستن و به کار بردن مواد پاک کننده شیمیایی و نامناسب کنیم ، در این صورت آسیب های جبران ناپذیری به وسایلمان وارد کنیم.

مقالات مفید:

نحوه پاک کردن لکه آلالو و توت فرنگی

ترفند جدید شستن لکه رنگی از فرش

بنابراین مهم است آرامش خود را حفظ کنیم بنابراین در آغاز کار یک پارچه سفید را تهیه کرده و به آرامی روی لکه های رنگی بکشید. ( به هیچ وجه پارچه را روی لکه مالش ندهید. زیرا ممکن است لکه پخش شود.)

 

 

 

چگونه لکه های رنگی را از بین ببریم؟

در ادامه کار یک مخلوط پاک کننده طبیعی را باید خودمان درست کنیم.

یک چهارم لیوان سرکه سفید و یک قاشق غذاخوری صابون را در بطری پر از آب مخلوط کنید. ( بهتر است این مخلوط را درون اسپری بریزید.)

مخلوط مورد نظر را روی لکه ها اسپری کنید و اجازه دهید 5الی10 دقیقه لکه ها خیس بخورد. ( به اندازه ای که تمام سطح لکه مرطوب شود، اسپری کنید.)

 

 

 

سپس با آب معمولی سطح لکه هارا شستشو دهید و بلافاصله سطوح خیس شده را خشک کنید. سپس لکه هارا بررسی کنید، اگر همچنان آثاری از لکه باقی بود مرحله ی قبل ( شستشوی لکه ها با مخلوط مورد نظر) را دوبار تکرار کنید تا به نتیجه ی مطلوب درست پیدا کنید.

نکته :

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *