روش جدید برای از بین بردن لکه رنگ از فرش

هنگامی که نقاشی در داخل خانه انجام می دهیم و بدون مراقبت و رعایت اصول شروع به رنگ آمیزی در و دیوار یا وسایلی می کنیم، احتمال بسیار زیاد فرش، موکت و یا لباسمان رنگی می شود. اما با وجود اینکه در ایجاد این نوع لکه ها مقصر خود ما هستیم. ترسی نداشته باشید زیرا راه حلی وجود دارد و به راحتی میتوان قالیشویی و شستشوی فرش را انجام داد.
برای از بین بردن لکه های رنگ از فرش باید گام به گام مراحل گفته شده را با ما انجام دهید. به یاد داشته باشید همیشه روش هایی که در مقالات مختلف بیان می شود را در نقاطی دور از دید امتحان کنید.

چگونه لکه رنگ را از فرش پاک کنیم؟

اگر رنگ به تازگی روی فرش ریخته شده و مرطوب است یک پارچه ی حوله ای بردارید و روی لکه به آرامی بگذارید و بردارید. (اصلا پارچه را روی لکه رنگی مالش ندهید.) اما اگر لکه رنگ خشک شده است ابتدا آن را با آب گرم و کمی مواد شوینده مرطوب کنید تا لکه کاملا سست شود. اگر با آب گرم و مواد شوینده همچنان به کلی سست نشده میتوان با استفاده از بخار و حرارت گرم این کار را انجام داد. و همزمان سوزنی در دست بگیرید و سعی کنید لکه را بشکنید تا راحت تر سست شود. در هر دو حالت که لکه سست و نرم شد. با لبه ی نرم چاقو رنگ اضافی روی فرش یا لباس را به آرامی و با دقت بردارید.( اگرلکه از قبل سست و مرطوب نباشد و شروع به حذف لکه کنیم علاوه بر اینکه لکه رنگ از بین نخواهد رفت بلکه به علت فشاری که وارد می کنیم به سطح زیزین لکه نیز آسیب وارد می شود.) در ادامه یک قاشق چایخوری مواد شوینده ظرف شویی و آب گرم را با هم ترکیب کرده و با استفاده از آن لکه را کاملا شستشو دهید. (حرکت دست در حین شستشو به سمت مرکز لکه باشد و نه به سمت بیرون)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *