مجهزترین قالیشویی تهران

ما در مجهزترین قالیشویی تهران فرش های تحویل گرفته شده از مشتری را نماینده مشتریان ارزشمند مان می دانیم. از این رو همان ارزشی را که شما به فرش خود می دهید در هنگام شستن به فرش های شما می دهیم. با استفاده از خدمات قالیشویی ما در تهران تمامی فرش‌های دستباف، مدرن، فرش‌های ابریشمی، فرش‌های پشمی و فرش‌های ماشینی گرانبهای شما بدون قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب شسته و خشک می‌شوند.

خدمات شستشوی فرش حرفه ای در بهترین قالی شویی تهران

هنگامی که شما درخواست استفاده از خدمات قالیشویی تهران را داشته باشید. ما با وسیله نقلیه مرکز قالیشویی، فرش های شما از آدرس مربوطه تحویل می گیریم. فرش های شما که با فرمی حاوی اطلاعات مالکیت مشتری و فرش ثبت شده است، با خیال راحت به مجهزترین قالیشویی تهران تحویل داده می شود. پس از انجام کنترل‌های کلی در کارخانه قبل از شستشو، گردگیری در دستگاه گردگیر فرش مخصوص انجام می‌شود. سپس هر فرش با فرش‌های هم گروه خود برای فرآیند شستشو در اختیار دستگاه های شستشو قرار می‌گیرد. با توجه به نوع فرش از شوینده های مختلفی استفاده می شود. پس از آبکشی، فرش ها خشک می شوند. پس از خشک شدن کامل، فرش شما پس از طی فرآیندهای تهویه و بسته بندی آماده تحویل می شود.

شامپوی قالیشویی طبیعی

روش ها و شامپوهای مختلفی در کارخانه ما با توجه به انواع فرش استفاده می شود. ما از شامپوهای مخصوص شستشوی فرش تولید شده به روش ارگانیک استفاده می کنیم. این محصولات که بهترین شستشو را بدون آسیب رساندن در مجهزترین قالیشویی تهران به فرش شما انجام می دهند. شوینده های طبیعی و بی ضرری هستند.

402

شستشوی حرفه ای انواع فرش در قالیشویی 

هر یک از انواع فرش ها با توجه به نوع فرش و با ویژگی های مختلف مانند دستباف، چینی، نپالی یا بامبو به صورت جداگانه شستشو می شود. در حالی که فرآیندهای شستشو و خشک کردن به صورت کاملا حرفه ای و مکانیزه انجام می شوند، فرش های شما به لطف تجربه استادکاران ما کاملاً بهداشتی تحویل داده می شوند. در صورت تمایل می توانید از مرکز شستشو و نظافت فرش ما دیدن کنید و مراحل شستشو، خشک کردن و بسته بندی ما را ببینید تا خیالتان از بابت دریافت خدمات حرفه ای در مجهزترین قالیشویی تهران راحت شود.

شما می توانید از طریق تماس با ما در مورد تمام مسائلی که در مورد قالیشویی یا هر نوع لکه گیری ساده دارید اطلاعات کسب کنید و از کارشناسان ما بخواهید که به شما کمک کنند. ما می توانیم راه حل های فوری را با ارائه راهنمایی های لازم از طریق تلفن به شما ارائه دهیم. به عبارت دیگر ما از هر نظر و تنها با یک تماس تلفنی در کنار شما خواهیم بود. علاوه بر این استفاده از اینترنت نیز ثبت درخواست برای قالیشویی آنلاین از طریق خدمات ما را فراهم می کند.

قالیشویی شمال تهران

فرآیند از بین بردن لکه فرش

در صورت مشاهده لکه های سخت در هنگام بازرسی فرش در کارخانه ما، می توان از درمان خاصی برای لکه برداری استفاده کرد. زیرا ممکن است لکه های روغن روی برخی از فرش های رنگ روشن به خصوص فرش آشپزخانه به طور کامل پاک نشود. به همین دلیل وقتی فرش خود را به کارکنان ما تحویل می دهید، در صورت وجود چنین لکه هایی می توانید اطلاع رسانی کرده و درخواست لکه بری ویژه را بدهید. بنابراین، می توانید اطلاعات واضحی در مورد وضعیت تمیز کردن که در نتیجه فرآیند حذف لکه رخ می دهد، دریافت کنید.

استفاده از مرطوب کننده و محافظ فرش پس از شستشو

مرطوب کننده های فرش به حفظ رطوبت فرش و حفظ نرمی تار و پود آن کمک می کنند. علاوه بر این از رنگ فرش ها محافظت کرده و از محو شدن آنها جلوگیری می نمایند. محافظ های فرش نیز به جلوگیری از کثیف شدن فرش کمک می کنند. محافظ های فرش یک لایه نازک روی فرش ها تشکیل می دهند و از آنها در برابر آلودگی محافظت می کنند. همچنین، با استفاده از محافظ تمیز کردن فرش ها آسان تر می شود.

 

مجهزترین قالیشویی تهران

هزینه دریافت خدمات از بهترین قالیشویی تهران چقدر است؟

هزینه دریافت خدمات قالیشویی ما با توجه به سایز فرش، میزان آلودگی و جنس فرش ممکن است متفاوت باشد. با این حال، ما یکی از بهترین شرکت های قالیشویی هستیم که خدمات باکیفیت و با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم.

کدام لکه ها در معتبرترین قالیشویی تهران پاک می شوند؟

در مجهزترین قالیشویی تهران بیشتر انواع لکه ها و کثیفی های بد را می توان تمیز کرد. اینها عبارتند از لکه قهوه، چای، شراب، آبمیوه، لکه های روغن، لکه های خون، لکه های ادرار، لکه های غذا و بسیاری از انواع دیگر لکه ها. با این حال، برخی از لکه ها نیاز به درمان خاصی دارند، به خصوص که حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند به فرش آسیب برسانند.

ملاحظات پس از دریافت فرش

حتی اگر قرار نیست بلافاصله پس از دریافت فرش خود از آن استفاده کنید. با باز کردن بسته نایلونی محافظ یا ایجاد سوراخ های ریز اجازه دهید فرش شما نفس بکشد. همچنین در حین تحویل، تمیزی، بافت و رنگ فرش خود را بررسی کنید. شرکت ما خدمات نظافتی تضمینی ارائه می دهد. در صورت نارضایتی و یا مشکلی از جانب ما می توانید فرش خود را به پرسنل قالیشویی ما برگردانید. فرش شما با سرویس رایگان و شستشوی مجدد در اسرع وقت به دست تان می رسد.

جمع بندی

ما در بهترین مرکز قالیشویی تهران، شستشوی انواع فرش و قالی های شما را با استفاده از مواد شوینده مناسب و به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهیم. علاوه بر شستشوی اصولی و ارائه خدمات با کیفیت، هزینه دریافتی ما نیز مقرون به صرفه بوده و مطابق با تعرفه های اتحادیه قالیشویان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *