نحوه شستشوی داخل ماشین

یکی از رایج ترین مشکلات ، تمیز کردن داخل ماشین است با اینکه بسیار راحت است اما واقعا نمیدانیم از کجا شروع کنیم و از چه مواد پاک کننده ای استفاده کنیم بهتر است؟ تمیز کردن داخل ماشین شامل :تمیز کردن وسایل و قسمتهای مختلف داخل ماشین،صندلیها ، کفی و.. میشود که هرکدام ممکن است شیوه ی شستن متفاوتی را بطلبد. و یا به طور کلی برای شستن صندلیهای ماشین نیاز به یک قالیشویی و یا متخصص باشد.
تمیز کردن ماشین به طور کلی به دو قسمت تقسیم میگردد:1- شستشوی داخل ماشین  2- شستشوی سطح بیرون ماشین در این مقاله به شستشوی داخل ماشین میپردازیم… اصولی کلی را به ترتیب بیان خواهیم کرد . با ما همراه باشید و مراحل را با دقت و به ترتیب انجام دهید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

از بین بردن زباله های ماشین

در آغاز کار ،دستکشی در دست کنید و تمام ماشین را  از زباله ها پاک کنید و آنهارا جمع کنید. شستشوی-فضای-داخل-ماشین-قالیشویی

تمیز کردن داشبورد

پارچه ای معمولی را مرطوب کرده و با استفاده از آن ، از تمیزترین نقاط به سمت کثیف ترین نقاط پیش بروید و تمیز کنید. تمام نقاط مهم خودرو مانند داشبورد، فرمان ، دنده ،کنسول و…را به همین سادگی تمیز کنید.
نکات:
  • به جای استفاده از پارچه مرطوب میتوانید از پارچه های مخصوص پاک کردن ماشین استفاده کرد.
  • خودرو را نظاره کنید و قسمتهایی که جامانده است دوباره تمیز کنید.
  • قسمتهای باریک و جزئیات را با استفاده از پنبه ای مرطوب تمیز کنید.
شستشوی-ماشین-با-شامپو-قالیشویی

نحوه تمیز کردن قسمتهای باریک در خودرو

قسمتهایی از جمله: حاله ی دور قسمت سوییچ،اطراف دکمه های مختلف و.. را با مسواک تمیز کنید. مسواکی تهیه کرده و آنرا به آب یا مایع شوینده ملایم آغشته کرده و قسمتهای مختلف را شستشو دهید.(از یک مسواک کهنه و بسیار نرم استفاده کنید.) به همین ترتیب تمام سطوح اتومبیل و درب خودرو و… را تمیز کنید. تمیز-کردن-خودرو-قالیشویی یک حوله فیبری تهیه کرده و همینطور اسپری را پر از مواد پاک کننده ملایم کنید و پنجره ها ، آینه و شیشه ی عقب و.. را با استفاده از آن شستشو کنید. بهتر است آمونیاک در مواد پاک کننده نباشد زیرا ممکن است به قسمتهای مختلف خودرو آسیب بزند بنابراین از نبود آمونیاک اطمینان حاصل کنید. برای شستشوی قسمتهای وسیع خودرو از حوله و مواد پاک کننده مخصوص ماشین استفاده کنید. در هر مرحله بلافاصله قسمتهایی که تمیز کردید را خشک کنید تا لکه ایجاد نگردد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *