به نقل قالیشویی ادیب و  گزارش گروه اجتماعی برنا؛ آتش سوزی گسترده در انبار فرش واقع در یک باب واحد مسکونی در شهرک امیریه شهریار با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار در همین رابطه  گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، وقوع آتش سوزی در یک باب واحد مسکونی در شهرک امیریه شهریار گزارش شد.

وی ادامه داد: با اعلام این گزارش و گستردگی ابعاد حریق، اکیپ های اطفایی ایستگاه های ۲۰۱ امیریه، ۱۰۱ مرکزی و ۷۰۱ کهنز به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط آتش نشانان مشخص شد، چندین تخته فرش که به صورت غیر اصولی در یک باب واحد مسکونی در شهرک امیریه شهریار انبار شده بود به دلایل نامعلومی دچار حریق شده که دود ناشی از آن موجب کند شدن عملیات اطفا توسط امدادگران شد.

وی افزود: با توجه به تراکم اجناس موجود در این انبار ۵ دستگاه خودرو اطفایی به همراه ۱۲ نفر نیروی عملیاتی به منظور تسریع عملیات اطفا به محل حادثه اعزام شدند تا دود غلیظ ناشی از آتش سوزی را از محل حادثه خارج کنند.

مهندس کریمی ادامه داد: در نهایت با تلاش های گسترده مامورین آتش نشانی، این حریق گسترده که با خسارت های مالی زیادی نیز همراه بود به طور کامل مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهریار در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم شناسایی و بازدید این سازمان از اماکن پر خطر و انبارها در سطح شهر، لزوم همکاری بیش از پیش مدیریت اصناف شهرستان شهریار در تحقق این موضوع به چشم می خورد.